stinejenta Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Man kunne hente det ned på: http://www.forum.nokia.comDu må registrere deg først, og så kan du hente det ned her: Nokia Series 40 Theme Studio 2.2 For å få de blå kantene helt bort, måtte jeg lage en transparent fil i photoshop og laste opp i programmet. Veldig enkelt og greit 7709056[/snapback] Registrere deg hos Nokia, er det du mener? Mangler bare telefonen jeg nå, litt trege med leveringen her *utålmodig* Lenke til kommentar
Tonjesmurf Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Du bare registrerer deg på http://www.forum.nokia.com Oppe i høyre hjørne på den siden står det register. Endret 14. januar 2007 av Tonjesmurf Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Etter det jeg har forstått, så kan man bruke en vanlig USB til mini Usb kabel, som ofte brukes på mp3 spillere? Man behøver ikke kjøpe orginal Nokia-kabel? Lenke til kommentar
Tonjesmurf Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Etter det jeg har forstått, så kan man bruke en vanlig USB til mini Usb kabel, som ofte brukes på mp3 spillere? Man behøver ikke kjøpe orginal Nokia-kabel? Det stemmer ja. Jeg bruker en kabel som egentlig er til å overføre bilder og slikt fra et digitalkamera. Ingen problem Lenke til kommentar
Lizzie99 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Etter det jeg har forstått, så kan man bruke en vanlig USB til mini Usb kabel, som ofte brukes på mp3 spillere? Man behøver ikke kjøpe orginal Nokia-kabel? 7718139[/snapback] Ja, og siden jeg ikke klarte å finne den som jeg allerede hadde, tok jeg turen til Biltema og kjøpte en ny til 39.90 Lenke til kommentar
Audrey Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hei! Bare lurer på om noen har det samme problemet som meg: Det vises ikke på den lille skjermen om jeg har fått melding eller ikke. Noen ganger kommer det opp beskjed om at jeg har fått melding, mens andre ganger må jeg åpne mobilen for å sjekke om det har kommet melding. Skal det være sånn? Mulig det bare er jeg som er grønn altså, jeg har jo ikke blitt helt kjent med mobilen enda. Lenke til kommentar
shegg Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hei! Bare lurer på om noen har det samme problemet som meg: Det vises ikke på den lille skjermen om jeg har fått melding eller ikke. Noen ganger kommer det opp beskjed om at jeg har fått melding, mens andre ganger må jeg åpne mobilen for å sjekke om det har kommet melding. Skal det være sånn? Mulig det bare er jeg som er grønn altså, jeg har jo ikke blitt helt kjent med mobilen enda. 7746248[/snapback] Hei Prøv og skru av slumre modus , mener du da vil se tapte anrop og meldinger . Er ikke sikker . Lenke til kommentar
Audrey Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hei igjen, Hvordan slår jeg av slumremodus da? Lenke til kommentar
shegg Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hei igjen, Hvordan slår jeg av slumremodus da? 7750008[/snapback] Meny - innstilinger - lite display - slumremodus og velg AV. Tror muligen det virker da . Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Finnes denne i Black Chrome eller bare Black Bronze og Powder Pink? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg er enig med damene, denne mobilen er lekker.. Skjermen på min K750 gikk på trynet igår Hva slags matrialle er det mobilen er laget av ? er det aluminium og skinn/lær ? Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Vil tippe black chrome og black bronze er samme telefonen Hva materialet i telefonen er.. tja.. hard plast, lær, og hva rammen rundt displayene er forno aner jeg ikke.. den føles ikke som noen plasttelefon dog.. ikkeno knirking eller lyd om du bruker knappene Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Black Chrome og Black Bronze er ikke samme farge på 7373-modellen, iallfall. Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Ikke veit jeg.. trodde black chrome var 7370'n jeg, og black bronze 7373.. Men uansett.. står ikke noe om noen black chrome på nokia sine sider i allefall på 7390'en.. Lenke til kommentar
liha2 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hei! Bare lurer på om noen har det samme problemet som meg: Det vises ikke på den lille skjermen om jeg har fått melding eller ikke. Noen ganger kommer det opp beskjed om at jeg har fått melding, mens andre ganger må jeg åpne mobilen for å sjekke om det har kommet melding. Skal det være sånn? Mulig det bare er jeg som er grønn altså, jeg har jo ikke blitt helt kjent med mobilen enda. 7746248[/snapback] Jeg må også åpne mobilen for å sjekke ubesvarte og meld... Litt irriterende! Prøvde å slå av slumremodus, det virket som jeg fikk beskjed når jeg fikk 1 meld, etter det virket det ikke lenger.. Ellers har jeg problemer med skjermen noen ganger blir bare den helt hvit og flimrer litt, min mobil er helt ny og det ser ikke ut som den skal være slik.. er dette noe jeg må ta fra stedet jeg kjøpte den? eller med nokia? Lenke til kommentar
Audrey Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Quote fra Liha2: "Jeg må også åpne mobilen for å sjekke ubesvarte og meld... Litt irriterende! Prøvde å slå av slumremodus, det virket som jeg fikk beskjed når jeg fikk 1 meld, etter det virket det ikke lenger.. Ellers har jeg problemer med skjermen noen ganger blir bare den helt hvit og flimrer litt, min mobil er helt ny og det ser ikke ut som den skal være slik.. er dette noe jeg må ta fra stedet jeg kjøpte den? eller med nokia?" Svar: Slumremodus hjalp ikke for meg heller. Jeg fant ut at det i allefall går an å trykke på en av tastene foran på mobilen, slik at klokken går bort og det vanlige displayet vises. Da ser du om det er en konvolutt der, så slipper du å åpne. Noe mer intelligent enn det har jeg ikke klart å finne ut av foreløpig. Skjermen min blir ikke hvit, men den har en tendens til å gå fra sterkt lys til litt svakere innimellom. Tror det er vanlig da. Slik du beskriver det, virker det som om noe er feil med skjermen. Du bør da ta med mobilen til den du kjøpte den hos og reklamere på den. Er den kjøpt på internett bør du skrive mail til dem og forklare problemet. Du som forbruker trenger ikke å forholde deg til nokia hvis du får problemer med et produkt du har kjøpt. Du kan gå rett på selger. Håper det ordner seg for deg! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Ikke veit jeg.. trodde black chrome var 7370'n jeg, og black bronze 7373.. Men uansett.. står ikke noe om noen black chrome på nokia sine sider i allefall på 7390'en.. 7759412[/snapback] Sjekket med Nokias mediearkiv og der hadde de nettopp lastet opp bilder av Nokia 7390 Black Chrome. Direktelink fungerer ikke, men det er bare å bla seg fram og se. Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Æsj... ok, så den.. men den så ikke no pen ut Det der er et hakk tilbake for designserien spør du meg, fikk tilbake litt det jalla-looket som noen av klapptelefonene til nokia har Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Utrolig pen telefon. Angrer ikke på kjøpet Endret 4. februar 2007 av edge Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Oppdaterte prisguiden med 40 nye bilder av dene telefonen. Pent syn! Hvordan er flippemekanismen i telefonen? Virker den slitesterk og slikt? Vil den holde i to år med aktiv bruk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå