Gå til innhold

Ok.. jeg blir gal av å vente på Nokia 7390!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driver og kikker på ny mobil selv og valget står mellom N 7390, SE K800i og Motorola RAZR Maxx V6. K800i har ikke EDGE noe som kunne vært fint og ha ettersom 3G/UMTS ikke er godt utbygget her til lands. Til gjengjeld har Maxx V6, EDGE men ikke radio, noe som jeg bruker mye, men dette har K800i. N 7390 har begge deler men kameraet er sansyneligvis ikke like godt som på K800i, det kunne jo vært kjekt og ha. Alle disse mobilene ligger innenfor samme prisklasse og SE kommer jo med en oppdatert versjon av K800i på nyåret høres det ut som. Valgets kvaler...

Lenke til kommentar

Jeg vet at jeg i allefall venter veldig på denne.. SE er ikke helt min stil, så jeg går ikke på den igjen.. nesten så k700'n min gikk i søpla, likte den ikke overhodet :(

Men nå driver den gamle samsungen min å takke for seg.. ingen som har noe bekreftet info om denne eller noe sånt? Jeg har ikke hørt no mer selv..

Lenke til kommentar

I teorien burde amobil.no vite.. de publiserte tross alt en artikkel om at denne var tilgjengelig i norge... men gudene må vite hvor, jeg har ikke sett den noe sted... Og jeg snakket med dangaard etter den artikkelen ble publisert,og de ante ikke når de fikk den engang..

Lenke til kommentar
Sist jeg sjekka  var komplett.no ute med datoen 5 desember. Og de er ganske raske med å huke tak i nye telefoner, men der får du uten abonnoment og sånt. Venter like ivrig på 7390 jeg og!!

7364326[/snapback]

Mener du det er teit at de selger telefon uten abo? Siden du sier "men der får du..."

og en annen ting.. .ikke gidd å spør Nokia, de vet det ikke de en gang.... icon2.gif

De riktige folka i Nokia har nok en viss peiling :) Men de folka man får svar fra hvis man prøver å plage de, er nok kanskje ikke helt oppdatert.

Lenke til kommentar

Nei for all del. Hehe. Bare tenkte kanskje det var noe som burde opplyses. Ingen annen grunn :)

Og det at ikke Nokia hadde svar, kan kanskje hende jeg kommer over en ny ansatt på Nokia - men han jeg snakket med visste ganske lite....

Og jeg tok bare kontakt en gang.. ;)

Endret av stinejenta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...