Gå til innhold

Ok.. jeg blir gal av å vente på Nokia 7390!

Anbefalte innlegg

Finnes det noen løsninger for handsfree til bil?

Finner bare pop-port versjoner på Nokia sine sider.

Evt. om det finnes noen overgang fra mini-usb til pop-port?

7645729[/snapback]

supertooth 2

brukt den i 1 år og den fungerer utmerket

nb! er du naf medlem har du en 100 lapp å spare på den

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah...snart får jeg stipend, og da tenker jeg å kjøpe denne telefonen :) Jeg har dessverre ikke fått sett telefonen

enda, verken dummy eller ekte...

Alt går så tregt her oppe i nord. Får bare håpe den kommer hit snart, så jeg får sjekket den ut :)

Høres ut som det er en knakende god telefon eller?

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om noe program som gjør det mulig å redigere themes til denne mobilen?

Jeg lastet ned noen themes fra internett, men på hovedskjermen kommer det sånne fæle, blå kanter oppe og nede. Jeg vil gjerne få dem bort, hvis det i det hele tatt er mulig :ermm:

Lenke til kommentar

Hvis du har gjort det gjennom Nokia så skal den jo helst være tilpasset allerede, men bruker du fra andre steder så kan det nok skje at det blir kanter. De themsene er jo som oftest ut fra en mal, men de sier at den passer flere telefoner. Dette er da ut i fra min egen erfaring så klart, kan hende noen andre har andre erfaringer :p

Men en ting jeg lurte på... er det andre themes allerede på telefonen som ikke er orange? Som den som vises på bildene..

Lenke til kommentar
Hvis du har gjort det gjennom Nokia så skal den jo helst være tilpasset allerede, men bruker du fra andre steder så kan det nok skje at det blir kanter. De themsene er jo som oftest ut fra en mal, men de sier at den passer flere telefoner. Dette er da ut i fra min egen erfaring så klart, kan hende noen andre har andre erfaringer :p

Men en ting jeg lurte på... er det andre themes allerede på telefonen som ikke er orange? Som den som vises på bildene..

7688178[/snapback]

Jeg bruker ett Nokia theme som lå på tlf . Dette er blått .det følger med ca 8 stk themes. De fleste er nok rød/orange og brune .

Lenke til kommentar
er det bare jeg som synes at menyen er treg når man skal inn på den? Er heller ikke blandt de raskeste til å få fram bilde når man klapper den opp....

Jeg synes og at menyen er litt treg til at telefonen er såpass ny, men jeg overlever. Har hatt en samsung i noen år nå, og den er ti ganger tregere :p

Gratulerer med ny telefon snart Stinejenta :) Håper du blir fornøyd med telefonen du og.

Jeg prøvde å laste ned et tema fra nokia.com via mobilen, men dette temaet fikk også slike blå kanter :hmm:

Lenke til kommentar

Takk for svar til de som svarte! :) Skriv gjerne brukererfaringer i prisguiden! (Men husk å følge rettningslinjene, er altfor mange erfaringer som bare må slettes fordi folk ikke oppgir mail-adresse, fullt navn etc...)

Etter å ha lest Amobils test i dag, er nok valget satt. ;) Får håpe jeg kan ha denne telefonen i noen år før den blir utdatert.

Lenke til kommentar

Det herskervel ingen tvil om at dette er den beste telefonen på markedet i dag. Endelig Nokia med series 40, 3 mp kamera med autofukus, meget bra video, 3G, Edge, mpr spiller, radio i det hele tatt alt. Den knuser både K800i og N73 spør noen meg. Ok så er N73 en smartmobil, men å bruke den sommodem er håpløst når den hele tiden henger seg.

7390 er faktisk helt rå, selv om det ser ut som ei ekte leke. Den slår spec til K800i, 6233, samtlige samsung med mange glansbilder. Sjekket kamera i dag, og blitsen på K800i er kanskje det eneste som kan savbes over tid.

Synd at den er sååå dyr ennå. 4500,- på elkjøp uten abn.

Lenke til kommentar

Kjempebra mobil ja :)

Jeg kjøpte min på snakk, hvor jeg betalte 4100. 7390 selges ganske mye billigere på nett, men det kan jo være litt skummelt å kjøpe på nettet i fall det er noe feil med telefonen.

Er jo kjekt å ha den sikkerheten at man bare kan levere telefonen til den lokale butikken.

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt min fra Telenor, bekrefta lager den 18. januar. Lenge å vente, men så er det, så langt jeg har funnet, også billigste sted..

Med FriFiks (til 29,- kr mnd) koster tlf 2999,-. Jeg har bestilt min med et dyrere abb. og skal betale 1199,- da får jeg tåle litt venting :)

Lenke til kommentar
Hurra :!:

Jeg fikk ordnet vekk de blå kantene oppe og nede på temaet. Det var bare å hente ned nokia series 40 theme studio 2.2. Der kan man forandre en god del, feks tekstfarger. Anbefales for de som har lyst til det.

7699860[/snapback]

Hvor fant du det??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...