Gå til innhold

Ok.. jeg blir gal av å vente på Nokia 7390!

Anbefalte innlegg

Hehe takk for fornuftig tilbakemelding :p

Har på en måte en middelstelefon nå, så med andre ord vil 7390 egentlig bli bedre enn noensinne for min del :p

Bare så lenge jeg får tatt noen bilder, hørt på musikk og tasta uten å måtte henge meg opp i trege menyer (som for eksempel N80 som irriterer meg grønn når det gjelder å komme rundt på menyen....) Høres det ut som noe 7390 klarer å tilbu meg? (ment mot dere som har telefonen og ikke er så opptatt av fancy ting... :p )

Og ikke misforstå meg, er bra å høre vurderinger av folk som er opptatt av det tekniske - men sånne som meg, som krever lite - kan det ofte gjøre ting vanskeligere :p Sånn som en kommentar fra en selger jeg møtte : "Åffer skal du ha den a? Den er jo så jævlig klumpete og svær!" *kremt kremt*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I forhold til N80 (eller noen S60 telefon) er 7390 superrask. 7390 er en designperle, med meget gode tekniske data. Bare synd at vi som har hatt bedre skjerm før henger oss opp i det, ellers hadde det for meg vært den perfekte telefon.

Jeg tror du vil bli veldig fornøyd med den.

Lenke til kommentar
...Litt uvant med at menyen er en liste nedover i stede for at det er 3x4 ikoner.

..

Jobber med å få pushmail så kommer tilbake til hvordan dette fungerer senere.

...

7557826[/snapback]

Menyvisningen kan du endre. Stå i menyen, velg "valg", så "hovedmenyvisning". Velger du rutenett der, får du dette som du etterlyste.

Pushmail får du nok ikke til på 7390. Da snakker vi Blackberry.

7557870[/snapback]

Kremt... det er altså ikke bare blackberry som har mulighet for pushmail.

Om det fungerer med series 40 er jeg derimot litt usikker på. Men f.eks nye series 60, uiq og windows mobile har støtte for det :)

Lenke til kommentar
I forhold til N80 (eller noen S60 telefon) er 7390 superrask. 7390 er en designperle, med meget gode tekniske data. Bare synd at vi som har hatt bedre skjerm før henger oss opp i det, ellers hadde det for meg vært den perfekte telefon.

7558500[/snapback]

Hvilke telefoner har bedre skjermer? Om du har noen spesifikke....

Lenke til kommentar
Kremt... det er altså ikke bare blackberry som har mulighet for pushmail.

Om det fungerer med series 40 er jeg derimot litt usikker på. Men f.eks nye series 60, uiq og windows mobile har støtte for det :)

7558557[/snapback]

Har nye S60 mulighet for pushmail assa? Ok, sorry om jeg tok feil der. Trodde det var det eneste "varemerket" til Blackberry. Har satt opp pull-mail på N73'n min, men visste ikke det har kommer push mulighet...
Lenke til kommentar

7558500[/snapback]

Hvilke telefoner har bedre skjermer? Om du har noen spesifikke....

7558647[/snapback]

N73 som sagt, D900 i følge andynator (?), samt flere andre, synes også 6280 hadde noe bedre skjerm enn 7390. Men tror ikke du skal henge deg for mye opp i skjermen, føler andre ting er viktigere for deg.

Lenke til kommentar

Stine, slapp av.. :)

Jeg er ikke engang helt enig i alt disse karene sier, spesielt angående det om skjermen.. min skjerm er i allefall både lys og skarp nok i massevis (?).. Det punktet stusser jeg litt på at dere nevner igrunn..

Når det kommer til bildene, er de som du ser finere enn n73 sine.. så det skal også denne telefonen ha, kameraet er faktisk brukbart :D Men seff, skal man ta uberbra bilder bruker man speilreflekskamera, det gjør i allefall jeg! Fint spontankamera kan vi kanskje si? ;)

Jeg tror ikke du skal engste deg for å bli misfornøyd jeg.. disse pirkenissene her inne leter vel litt etter noe å utsette på en generelt sett bra telefon? ;)

Lenke til kommentar

fikk mobilen i dag og kan nok ikke påstå at jeg er enig med de som sier at skjermen er uklar. Det eneste jeg kanskje ikke likte er den automatiske blitzen. Selv om jeg tok bilde i et rom nesten uten lys ville den ikke... Resultatet ble ett bilde med brun effekt...

Skal prøve å få lagt inn bildet her rett etter jul :thumbup:

Lenke til kommentar
fikk mobilen i dag og kan nok ikke påstå at jeg er enig med de som sier at skjermen er uklar. Det eneste jeg kanskje ikke likte er den automatiske blitzen. Selv om jeg tok bilde i et rom nesten uten lys ville den ikke... Resultatet ble ett bilde med brun effekt...

Skal prøve å få lagt inn bildet her rett etter jul :thumbup:

7563497[/snapback]

Hei så bildene til rontonic, synes nesten 7390 bildene så bedre ut enn N73 . Dettte tror jeg kommer av at den faktisk har blitz. For meg så er bildene helt ok. Kan faktisk ta bilder i mørke , det er det ikke mange tlf. du kan gjøre med. :thumbup:

Lenke til kommentar
3G kameraet har mye dårligere oppløsning er av dårligere kvalitet, vet ikke hva du skal med det?

7583786[/snapback]

det er ikke noe speil på baksiden, derfor er det like greit å ta med 3g kameraet hvis man kan..

Edit: Den leif, den leif...

Endret av FaO
Lenke til kommentar

Har hatt telefonen noen dager nå og er veldig fornøyd. Synes den svarte mer enn godt nok til forventningene mine :D Blant annet er batteritiden myyye bedre en forventet.

En ting likevel som jeg synes er litt irriterende, er at anrop ikke blir besvart når telefonen åpnes. Man må åpne og i tillegg trykke på "besvare anrop" knappen.Synes dette er litt tungvint...... Kan dette ordnes med instillinger eller noe?

Lenke til kommentar
Har hatt telefonen noen dager nå og er veldig fornøyd. Synes den svarte mer enn godt nok til forventningene mine :D Blant annet er batteritiden myyye bedre en forventet.

En ting likevel som jeg synes er litt irriterende, er at anrop ikke blir besvart når telefonen åpnes. Man må åpne og i tillegg trykke på "besvare anrop" knappen.Synes dette er litt tungvint...... Kan dette ordnes med instillinger eller noe?

7591940[/snapback]

Det er kun en innstillings sak ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...