Andynator Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ann kom annn kooom aaaannnnnnnn kkkkooooommmmmm Åpna eska nå og kikka litt(hvor i hekkande er smailiene når du trenger dem) Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 okeit første inntrykk bedre enn ventet..... MEN fy flate for en elendig skjerm....kommer fra en "guds gave til folket" når det gjelder skjerm kvalitet (D900) Dette er som å gå fra digital tv på min 37" til 19" svart hvitt tv på 70 tallet.....meget overasket kan mann si.... Trykke mere nå Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hvilken funksjon har kameratasten deres på høyre side av telefonen?? Skulle tro den aktiverte kameraet.....men skjer ingenting Lenke til kommentar
Svfandal Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Andynator; Tatt en titt i forvirringsmanualen? Alt står der. Til du som lurte på sending av post fra Sandefjord. All posten blir sendt direkte fra postterminalen på Borgeskoen i Stokke kommune ( 2 min fra Sandefjord) Dersom du bor i nord blir tinga sendt med fly fra Torp og oppover på natten, til de som bor i Hordaland\Midt Norge så kommer alt med tog. Håper dette var til hjelp. Lenke til kommentar
LinnT Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 For de som bor lenger nedover da? Lenke til kommentar
Svfandal Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Definer nedover. Lenke til kommentar
LinnT Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 lengere sørover da? Lenke til kommentar
Svfandal Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det var det jeg mente. Hvor i sør ? Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) okeitførste inntrykk bedre enn ventet..... MEN fy flate for en elendig skjerm....kommer fra en "guds gave til folket" når det gjelder skjerm kvalitet (D900) Dette er som å gå fra digital tv på min 37" til 19" svart hvitt tv på 70 tallet.....meget overasket kan mann si.... Trykke mere nå 7547491[/snapback] Hehe å du dobbeltposta aner jo ikke hvem jeg skal svare på Jeg synes ikke den skjermen var no ille jeg, den ytre var litt dårligere enn forventa men hei, det er ytre skjermen! Jeg har den sorte da.. Edit: Hold inne kameratasten i to sek kanskje så skal du se hva den gjør Endret 21. desember 2006 av Porcelina Lenke til kommentar
Svfandal Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Du skjønner vel nesten selv at om du bor i Porsgrunn og dingsen befinner seg i Sandefjord så har du den dagen derpå. Eller du kan ta toget fra Porsgrunn til Sandefjord og hente den selv. Lenke til kommentar
LinnT Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 jo, regner jo med det bare tok en dag, var bare at når jeg skjekka på posten sto det det tok 2... men da regner jeg med jeg får den i dag siden jeg bestilte den Tirsdagskvelden.. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 okeitførste inntrykk bedre enn ventet..... MEN fy flate for en elendig skjerm....kommer fra en "guds gave til folket" når det gjelder skjerm kvalitet (D900) Dette er som å gå fra digital tv på min 37" til 19" svart hvitt tv på 70 tallet.....meget overasket kan mann si.... Trykke mere nå 7547491[/snapback] Hehe å du dobbeltposta aner jo ikke hvem jeg skal svare på Jeg synes ikke den skjermen var no ille jeg, den ytre var litt dårligere enn forventa men hei, det er ytre skjermen! Jeg har den sorte da.. Edit: Hold inne kameratasten i to sek kanskje så skal du se hva den gjør 7548001[/snapback] Som jeg nevnte hadde jeg en D900 som jeg nå med tungt hjerte må selge. Samsung er skikklig på offansiven for tiden og gir ut veldig bra telefoner. Skjermene kan ingen konkurere med. Så får du sjansen, kikk på skjermen på en d900 og se for deg selv... Fant ut av kamera tasten. Måtte tydligvis trykke noe hardere enn jeg trodde. Lenke til kommentar
Svfandal Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Teoretisk sett burde du få den idag da ja. Regner med at du har fått sporingsnummer ? Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Har eid min dose av samsung telefoner, var en samsung som tok livet av seg mens jeg ventet på 7390'en.. Bare synd holdbarheten på de telefonene er så kort, egentlig.. pluss, telefonen jeg hadde mangla sikkert tusen ting som 7390'n har :S Totalinntrykk sålangt da Andynator? Lenke til kommentar
LinnT Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Teoretisk sett burde du få den idag da ja. Regner med at du har fått sporingsnummer ? 7548129[/snapback] Ja, har det. men den finner ikke pakka Lenke til kommentar
Svfandal Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Da ringer du jo posten eller firmaet du har bestilt varen av. Lenke til kommentar
Svfandal Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Men nå stakk jeg faktisk til sandefjord og henta en telefon Kjekt å bo i Larvik altså Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Har eid min dose av samsung telefoner, var en samsung som tok livet av seg mens jeg ventet på 7390'en.. Bare synd holdbarheten på de telefonene er så kort, egentlig.. pluss, telefonen jeg hadde mangla sikkert tusen ting som 7390'n har :STotalinntrykk sålangt da Andynator? 7548143[/snapback] Totalintrykk....blir litt for tidlig enda......har ikke fått trykka så mye......men følgende har jeg fått med meg.... ok utseende svake skjermer kjedelige menyer hakkette via a2dp fikk 6 kanaler inn på radio derav 2 som var tilfredstillende fikk ikke den automatiske blitsen til å gå av minnekort under batteri Synkroniserte som en drøm med outlook (via bluetooth) Lett å sette opp mot handsfree, a2dp og pc god mp3 spiller radio(en av grunnene til at jeg nå selger min d900) 3g bryr meg døyten ellers får jeg trykke og lese litt på jobb i kveld Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Har eid min dose av samsung telefoner, var en samsung som tok livet av seg mens jeg ventet på 7390'en.. Bare synd holdbarheten på de telefonene er så kort, egentlig.. pluss, telefonen jeg hadde mangla sikkert tusen ting som 7390'n har :STotalinntrykk sålangt da Andynator? 7548143[/snapback] Totalintrykk....blir litt for tidlig enda......har ikke fått trykka så mye......men følgende har jeg fått med meg.... ok utseende svake skjermer kjedelige menyer hakkette via a2dp fikk 6 kanaler inn på radio derav 2 som var tilfredstillende fikk ikke den automatiske blitsen til å gå av minnekort under batteri Synkroniserte som en drøm med outlook (via bluetooth) Lett å sette opp mot handsfree, a2dp og pc god mp3 spiller radio(en av grunnene til at jeg nå selger min d900) 3g bryr meg døyten ellers får jeg trykke og lese litt på jobb i kveld 7548320[/snapback] Hm svake skjermer, vil ikke si mine skjermer er svake jeg.. men den lyssensorgreia avgjør jo litt da tror jeg? Jeg fikk inn 5 kanaler på radio, som alle funka fint.. Kameraet skal jeg teste grundigere idag tenkte jeg.. ta bilder i litt forskjellige omgivelser,lys og sånn.. tviler på at jeg blir å legge vekk mitt kjære digitalkamera for å si det slik, hehe Men greit å ha for spontane ting man vil ha bilde av kanskje? Mp3 spilleren var fin ja.. men tror også her at jeg ikke gir slipp på min lille creative zen v, tror mp3 spilleren sluker noe batteri fra telefonen.. 3G aner jeg ikke hva jeg kan bruke til for å være ærlig.. sikkert like interessant som a2dp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå