Gå til innhold

Ok.. jeg blir gal av å vente på Nokia 7390!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

okeit

første inntrykk bedre enn ventet.....

MEN fy flate for en elendig skjerm....kommer fra en "guds gave til folket" når det gjelder skjerm kvalitet (D900) Dette er som å gå fra digital tv på min 37" til 19" svart hvitt tv på 70 tallet.....meget overasket kan mann si....

Trykke mere nå

Lenke til kommentar

Andynator; Tatt en titt i forvirringsmanualen? Alt står der.

Til du som lurte på sending av post fra Sandefjord. All posten blir sendt direkte fra postterminalen på Borgeskoen i Stokke kommune ( 2 min fra Sandefjord) Dersom du bor i nord blir tinga sendt med fly fra Torp og oppover på natten, til de som bor i Hordaland\Midt Norge så kommer alt med tog. Håper dette var til hjelp.

Lenke til kommentar
okeit

MEN fy flate for en elendig skjerm....kommer fra en "guds gave til folket" når det gjelder skjerm kvalitet (D900) Dette er som å gå fra digital tv på min  37"  til 19" svart hvitt tv på 70 tallet.....meget overasket kan mann si....

Trykke mere nå

7547491[/snapback]

Hehe å du dobbeltposta aner jo ikke hvem jeg skal svare på :p Jeg synes ikke den skjermen var no ille jeg, den ytre var litt dårligere enn forventa men hei, det er ytre skjermen! :D

Jeg har den sorte da..

Edit: Hold inne kameratasten i to sek kanskje så skal du se hva den gjør ;)

Endret av Porcelina
Lenke til kommentar
okeit

MEN fy flate for en elendig skjerm....kommer fra en "guds gave til folket" når det gjelder skjerm kvalitet (D900) Dette er som å gå fra digital tv på min  37"  til 19" svart hvitt tv på 70 tallet.....meget overasket kan mann si....

Trykke mere nå

7547491[/snapback]

Hehe å du dobbeltposta aner jo ikke hvem jeg skal svare på :p Jeg synes ikke den skjermen var no ille jeg, den ytre var litt dårligere enn forventa men hei, det er ytre skjermen! :D

Jeg har den sorte da..

Edit: Hold inne kameratasten i to sek kanskje så skal du se hva den gjør ;)

7548001[/snapback]

Som jeg nevnte hadde jeg en D900 som jeg nå med tungt hjerte må selge. Samsung er skikklig på offansiven for tiden og gir ut veldig bra telefoner. Skjermene kan ingen konkurere med. Så får du sjansen, kikk på skjermen på en d900 og se for deg selv...

Fant ut av kamera tasten. Måtte tydligvis trykke noe hardere enn jeg trodde.

Lenke til kommentar

Har eid min dose av samsung telefoner, var en samsung som tok livet av seg mens jeg ventet på 7390'en.. :p Bare synd holdbarheten på de telefonene er så kort, egentlig.. pluss, telefonen jeg hadde mangla sikkert tusen ting som 7390'n har :S

Totalinntrykk sålangt da Andynator? ;)

Lenke til kommentar
Har eid min dose av samsung telefoner, var en samsung som tok livet av seg mens jeg ventet på 7390'en.. :p Bare synd holdbarheten på de telefonene er så kort, egentlig.. pluss, telefonen jeg hadde mangla sikkert tusen ting som 7390'n har :S

7548143[/snapback]

Totalintrykk....blir litt for tidlig enda......har ikke fått trykka så mye......men følgende har jeg fått med meg....

ok utseende

svake skjermer

kjedelige menyer

hakkette via a2dp

fikk 6 kanaler inn på radio derav 2 som var tilfredstillende

fikk ikke den automatiske blitsen til å gå av

minnekort under batteri :(

Synkroniserte som en drøm med outlook (via bluetooth)

Lett å sette opp mot handsfree, a2dp og pc

god mp3 spiller

radio(en av grunnene til at jeg nå selger min d900)

3g bryr meg døyten

ellers får jeg trykke og lese litt på jobb i kveld :cool:

Lenke til kommentar

7548143[/snapback]

Totalintrykk....blir litt for tidlig enda......har ikke fått trykka så mye......men følgende har jeg fått med meg....

ok utseende

svake skjermer

kjedelige menyer

hakkette via a2dp

fikk 6 kanaler inn på radio derav 2 som var tilfredstillende

fikk ikke den automatiske blitsen til å gå av

minnekort under batteri :(

Synkroniserte som en drøm med outlook (via bluetooth)

Lett å sette opp mot handsfree, a2dp og pc

god mp3 spiller

radio(en av grunnene til at jeg nå selger min d900)

3g bryr meg døyten

ellers får jeg trykke og lese litt på jobb i kveld :cool:

7548320[/snapback]

Hm svake skjermer, vil ikke si mine skjermer er svake jeg.. men den lyssensorgreia avgjør jo litt da tror jeg?

Jeg fikk inn 5 kanaler på radio, som alle funka fint..

Kameraet skal jeg teste grundigere idag tenkte jeg.. ta bilder i litt forskjellige omgivelser,lys og sånn.. tviler på at jeg blir å legge vekk mitt kjære digitalkamera for å si det slik, hehe ;) Men greit å ha for spontane ting man vil ha bilde av kanskje?

Mp3 spilleren var fin ja.. men tror også her at jeg ikke gir slipp på min lille creative zen v, tror mp3 spilleren sluker noe batteri fra telefonen.. 3G aner jeg ikke hva jeg kan bruke til for å være ærlig.. :p sikkert like interessant som a2dp? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...