Gå til innhold

Ok.. jeg blir gal av å vente på Nokia 7390!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan jo oppgradere helt til 2GB, men det er jo en hel del ekstra da :p Hehe... Nei har ikke bestilt enda... :p Hadde hatt lyst å se den i butikken, Elkjøp rett ved her har telefonene påslått så man kan se på dem og bla rundt på menyen og teste ut kameraet. Men elkjøp har jo ikke fått den enda...... :(

Lenke til kommentar

Snakket med elkjøp før jeg bestilte fra mpx og hun damen sa at de hadde ikke hørt noe enda.. som betydde at den som oftest var to uker unna minst, siden de ikke hadde fått noen form for varsel :) Etter jeg fant ut det med at hvis du er club nokia medlem kan du ta med telefonen om det skulle være noe til en nokia care butikk ellerno sånn og få reparert gratis innen garantien, gadd jeg ikke vente mer på elkjøp.. :p de ble rett og slett for trege for meg :)

Lenke til kommentar

Hei hei folkens, :)

Har fulgt med på denne tråden en stund nå.. Å ventet ganske lenge på denne mobben..

Så den var kommet på elkjøp (i går) dro opp ditt 20.30 i går.. Hadde jo sett den kosta 3.699 eller noe der.. men da jeg spurte hvor mye den kosta kosta den jo plutselig 4.600 så da dreit jeg i det.. men etter å endelig ha kikket på den bestilte jeg den på MPX i går.. :):)

Men jeg har ikke fått noe bekreftelse på at de har sendt den, skulle jeg få det? syns dere sa dere hadde fått det, så beli litt besymra. Fikk bare den første mailen om at de hadde fått inn bestillingen, den du får med en gang man har bestilt.. ikke hørt noe mere siden det..

Lenke til kommentar

Hei LinnT.. Jeg bestilte sånn ekspress over natten, du sier ingenting om hvordan type levering du valgte og betalingsmåte.. tror det varierer litt der. :D Men hvis du ikke har hørt no til i morra formiddag, slå på tråden til dem davel? ;) Den ekstra påminnelsen jeg fikk etter mailen om at alt var pakket og sånn, var en sms fra posten om at en ekspresspakke over natten var på vei til meg, med sendingsnummer om jeg ville spore den etc :) Elkjøp blir å være mye dyrere ja, synes mpx hadde en kjempefin pris på den nå så jeg slo nå bare til jeg :D

Lenke til kommentar

Nei, jeg må nok hente den på posten, sikkert derfor da. :hmm: angrer litt på det nå da men :cry: Men jeg skulle jo ikke være hjemme i dag eller i morra så da passet det lissom ikke.

Håper bare jeg får den til jul da.. :roll: angrer på jeg ikke bestilte den føre, men måtte jo lissom se den først, selv om jeg ikke har fått testa den ut da men, så da håper jeg den er bra :)

Jeg trudde egentlig det hørte med kabel så du kunne laste ned ting fra pc'n jeg :hmm:

Lenke til kommentar

Bare savner det så, hadde det på se w800ien min, som blei stjælt i aug.. å nå har jeg brukt en gammel nokia i mellomtida, ska bli deilig med ny mobb altså, den gamle er jo ikke helt med lengere..

Men hva fulgte det egentlig med i pakka?? (siden den ledningen ikke fulgte med.. syns deg har lest det et sted skjønner du, men må ha vært noe annet..)

Lenke til kommentar

Alt var der bortsett fra den kabelen som var nevnt her og der.. I pakken lå telefonen, minnekortet på 128mb, batteriet, lader, no sånn eget fancy l'amour hørepluggesett ting, en sånn annen greie å feste på mobilen som garantert lager riper og bruksanvisningen.. om jeg ikke har glemt no, litt sent ja :) Men som sagt, den kabelen er ikke noe problem om mangler, om du har en mp3 spiller eller digitalkamera..fleste av de bruker samme kabelen som telefonen her, så jeg er nesten glad jeg slipper ha enda en sånn kabel nå :p

Lenke til kommentar
Jeg er kjempefornøyd.. bestilte den hos mpx.no så prisen ser du der.. men er no sånt ja :) Jeg har funnet ut at den har endel som det ikke sto den hadde.. flymodus for eksempel.. sto ingenting om det, men den har det.. Samme med det derre ad2p eller hva det nå het.. hæhæ :) La inn noen mp3 filer og sånn, det var også lett og greit å bruke, sålenge du har en sånn kabel.. fulgte ikke med, men om du har mp3 spiller eller digitalkamera har du sikkert en sånn fra førav.. :D

7545621[/snapback]

keeeeeit....følger der ikke med en usb kabel for overføring av filer :cry:

Det var da rart....jeg hadd en gang en blikkboks ved navn N80 og der fulgte der i det minste med mye snadder til mobilen....

Så synes jeg det er rart at Nokia ikke oppgir at det er a2dp eller flymodus :hmm: Blir jo ekstra kjekt for oss som har bestilt den da da :)

Hvordan ser egentlig telefonen ut? Jeg er drit bekymra for at det enten dukker opp noe uten sjarm i det hele tatt eller at det er så sært at jeg ikke kan vise den til noen :blush:

Min er på nytt registrert i natt i stavanger(først 11.22 så 00.32) så i dag må den vel dukke opp :cool:

Hvilken farge kjøpte du b.t.w

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...