Gå til innhold

Ok.. jeg blir gal av å vente på Nokia 7390!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt Nokia 7390 et par dager, men må si at enkelte ting er jeg litt skuffa over. Batterikapasiteten er rett og slett for dårlig, har hatt 3 samtaler i dag på totalt 10 minutter. Og det resulterete i at batteriet viste kun halv styrke. Batteriet var fulladet så det er sagt, ellers må jeg si at lyden er ikke noe særlig. Mye sprakring og ulyder i høytalerene, og signalstyrken er heller ikke noe å skrive hjem om. Her må det være ett eller annet klikk med antennen. Ellers må jeg jo si at skjermen ikke er det beste, rett og slett svak i dagslys. En annen ting og som irriterer meg totalt grenseløst er de temaene som følger med telefonen. Når man skriver f.eks når man skriver sms, hvorfor i all verden skal det være en idiotisk bakgrunn?? Er vel bedre å ha en hvitt på svart eller omvendt bakgrunn. Blir jo da lettere å skrive sms.

Har til info lasta ned andre temaer, men de temaene som ligger på nettet (zedge.net 9mobile) er ikke tiltenkt 7390 tydeligvis. Man får da en stygg kant både oppe og nede på skjermen. Nå har jeg nevnt noen erfaringer med min 7390, er en dyr telefon. For å si det sånn er ikke verdt pengene. Skal iallefall bli artig å høre andre sine erfaringer.

Lenke til kommentar

Batterikapasiteten vil bedre seg etter flere oppladinger.

Det vil nok komme themes som vil passe skjermoppløsningen til mobilen snart, ikke noe å sutre over nå. Mobilen er tross alt ganske ny.

Men ja du får komme med flere tilbakemeldinger etterhvert, har vurdert den som mitt neste mobil en stund.

Lenke til kommentar
Har hatt Nokia 7390 et par dager, men må si at enkelte ting er jeg litt skuffa over. Batterikapasiteten er rett og slett for dårlig, har hatt 3 samtaler i dag på totalt 10 minutter. Og det resulterete i at batteriet viste kun halv styrke. Batteriet var fulladet så det er sagt, ellers må jeg si at lyden er ikke noe særlig. Mye sprakring og ulyder i høytalerene, og signalstyrken er heller ikke noe å skrive hjem om. Her må det være ett eller annet klikk med antennen. Ellers må jeg jo si at skjermen ikke er det beste, rett og slett svak i dagslys. En annen ting og som irriterer meg totalt grenseløst er de temaene som følger med telefonen. Når man skriver f.eks når man skriver sms, hvorfor i all verden skal det være en idiotisk bakgrunn?? Er vel bedre å ha en hvitt på svart eller omvendt bakgrunn. Blir jo da lettere å skrive sms.

Har til info lasta ned andre temaer, men de temaene som ligger på nettet (zedge.net 9mobile) er ikke tiltenkt 7390 tydeligvis. Man får da en stygg kant både oppe og nede på skjermen. Nå har jeg nevnt noen erfaringer med min 7390, er en dyr telefon. For å si det sånn er ikke verdt pengene. Skal iallefall bli artig å høre andre sine erfaringer.

7538449[/snapback]

Pokker o........satt så langt inne å igjen kjøpe(bestilt) en nokia telefon åsså viser det seg bare at jeg ikke har lært av mine tidligere nokia fiaskoer....

Når skal jeg lære :nei:

Spørsmål: Er telefonen stygg eller veldig spesiell å se til??

Tenkte at for en gangs skyld må de vel klare å lage en telefon som ikke ser ut som en krysning av en tom hermetikkboks og 3 år gammel gravlaks :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke du skal bekymre deg før du får telefonen selv og får prøvd den Andynator.. De aller fleste rapporterer kun en liten irritasjon med den lys sensoren på telefonen, men det er vel også litt generell uvitenhet om hvordan den skal brukes? :)

Når det kommer til batterilevetiden, så forbedres den jo etter noen oppladninger, sånn er det med mange av de nyere telefonene...

Jeg skal i allefall ha is i magen til jeg selv kan trøkke og avgjøre.. er ofte at andres meninger ikke helt samsvarer med mine i allefall :) Går mange rykter, så.. :D

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke du skal bekymre deg før du får telefonen selv og får prøvd den Andynator.. De aller fleste rapporterer kun en liten irritasjon med den lys sensoren på telefonen, men det er vel også litt generell uvitenhet om hvordan den skal brukes? :)

Når det kommer til batterilevetiden, så forbedres den jo etter noen oppladninger, sånn er det med mange av de nyere telefonene...

Jeg skal i allefall ha is i magen til jeg selv kan trøkke og avgjøre.. er ofte at andres meninger ikke helt samsvarer med mine i allefall :) Går mange rykter, så.. :D

7540472[/snapback]

kanskje det kanskje det....

hva står det på sporingstjenesten din nå da??

Har stoppet opp etter at de sendte ut den tekstmld i går ettermiddag

Men musikken går på lavgir og ringeklokka godt stelt med så jeg får med meg alle lyder i huset

Lenke til kommentar

Hos meg var pakken på en omlastningsterminal 2 timer herfra ved midnatt i natt.. så den dukker vel opp snart, får jeg håpe.. nå så tett før jul skulle jeg likt å kunne dra ut herfra før klokka fire, som visstnok er seneste de leverer? Oo

Her baker vi kake og greier, men satser på jeg hører ringeklokka likevel da.. Spent du også kanskje?

Lenke til kommentar

Passelig teit egentlig at man ikke kan få noe klokkeslett på når pakken kommer.. de forventer liksom at man skal sitte hjemme fra ni til fire da, for å vente på pakken.. stiiivt system!

Nei er ikke smult jeg styrer med, så går nok bra.. :) Kastet på litt julemusikk og, for å prøve trosse på julestemning selv om det regner ute.. :)

Lenke til kommentar

ok...da var denne ENDELIG ute av verden...

Hei Øyvind

Takk for at du kontaktet Nokia Care kundeservice.

7390 støtter A2DP, men det står ikke opplyst på noen av våre sider. Desverre kan jeg ikke begrunne ovenfor deg hvorfor Nokia har valgt å strukturere informasjonen på sine sider da dette er konfidensiell informasjon. Håper du har forståelse for dette.

Skulle du ha flere spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med oss.

Lenke til kommentar

fra det ene til det andre

20.12.06 11.22 AVVIK I PRODUKSJONEN

Årsak: Forsinket

Tiltak: Annet / ukjent 4068 STAVANGER

20.12.06 11.21 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 4068 STAVANGER

19.12.06 16.56 VARSEL SENDT SMS: --------

19.12.06 16.42 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE

Så blir det ikke noe pakke på meg i dag.........AVIK i produksjonen for hekkande

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Beklager for dobbeltposting, men tenkte å si at jeg har fått min telefon nå.. Opplever ingen av de problemene som han Morten nevnte, heller.. eller, det med batteritid finner jeg jo ikke ut av før om en 4 oppladninger eller noe.. men lyden er fin, dekninga er på topp og de temaene er ikke irriterende for min del.. :D Kjempefornøyd jeg! Ett minus var det kanskje, og det er at du må kjøpe datakabelen da.. jeg skal låne moren min sin nå for å overføre musikk, regner med at kabelen til hennes 6233 passer til denne også.. :)

Skal komme tilbake med mer etter litt mer trykking, hehe.. :D

Lenke til kommentar

Jepp fant ut det..brukte mp3 spillern min sin jeg :) Men lyden i den høytaleren er også god faktisk, bedre enn i laptophøytalerne på denne lappen.. som er splitter ny :D Blir mer imponert jeg, men må lære meg funksjonene da.. hehe.. er ikke alt jeg forstår meg på enda :D

Lenke til kommentar

Jeg er kjempefornøyd.. bestilte den hos mpx.no så prisen ser du der.. men er no sånt ja :) Jeg har funnet ut at den har endel som det ikke sto den hadde.. flymodus for eksempel.. sto ingenting om det, men den har det.. Samme med det derre ad2p eller hva det nå het.. hæhæ :) La inn noen mp3 filer og sånn, det var også lett og greit å bruke, sålenge du har en sånn kabel.. fulgte ikke med, men om du har mp3 spiller eller digitalkamera har du sikkert en sånn fra førav.. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...