bufodill Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Nei, du finner ikke den sorte enda! Edit: Men dummy finner du selvfølgelig. Gå i butikken og sammenlign rosa ekte og bronze dummy på mandag da vettu porcelen Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Jobber da også.. hmf. Litt lei nå men.. ferie snart! Får håpe den dukker opp før jul.. den sorte asså.. mpx forventer den den 15. ? Lenke til kommentar
Julingen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Holdt begge dummyene i dag, og går for den rosa Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Nå vet ikke jeg hva leverandør mpx bruker (de er vel på en måte egen leverandør, men tar de inn mobiler derifra? jeg tror ikke det...), men synes det høres rart ut hvis de skal ha den til den 15. Dette fordi dangaard ikke har noen bekreftet dato, men jeg ser nå at brightpoint har en beregnet dato på 19.12... Good news porcelenet? Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Tja.. det kan en jo si. HM. Er litt merkelig dog, at mpx er første med pink da.. sammen med xd, som jeg har inntrykk av er samme firma. (?).. Virker som endel av de butikkene er leverandører selv, på en måte.. hvem bruker egentlig Dangaard og Brightpoint? Alt nytt er godt nytt.. lei av at ting ikke er konkret, det synes jeg nokia er elendige på.. SE og Samsung virker tydeligere på sånt, bare synd jeg ikke liker de så godt.. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ja, når jeg sjekker ser det ut som om itegra tar de inn selv. Merkelig nok ser jeg at de kun har bronze i bestillingslista, ikke pink. Prisen de tar fra kunde har jeg ikke sjekket, men prisen de tar til butikken jeg jobber i, er ikke konkurransedyktig. Mulig det bare er vi som har dårlig avtale Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Ok.. ja.. ble litt forvirra igjen jeg nå Men.. sålenge den sorte kommer før jul, så jeg faktisk kan kommunisere med folk jeg kjenner mens jeg er hjemme på juleferie, så er jeg fornøyd.. for mobilen jeg har nå funker egentlig ikke til noe. Lenke til kommentar
Morten59 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ok.. ja.. ble litt forvirra igjen jeg nå Men.. sålenge den sorte kommer før jul, så jeg faktisk kan kommunisere med folk jeg kjenner mens jeg er hjemme på juleferie, så er jeg fornøyd.. for mobilen jeg har nå funker egentlig ikke til noe. 7468378[/snapback] Vil bare si at jeg har fått tilsendt pink fra Nokia Store i Oslo. Denne vil jeg ha enten i morgen eller på tirsdag. Går vel utifra at Nokia Store får fra samme plass som MPX. Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Jo.. pink er tilgjengelig nå.. Ville jeg hatt pink hadde jeg bare bestilt fra mpx.. men jeg vil se dem, tafse på dem og sånn, før jeg bestemmer meg.. Synes det er nifst å kjøpe så dyre ting usett. Lenke til kommentar
shegg Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Her er en test http://www.mobilsiden.dk/?aId=3626 Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg blir grinete av at hele verden får denne telefonen før oss i Norge.. vi er liksom etter på alle felt.. rrrrgh Lenke til kommentar
stinejenta Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Er så lei av dårlige selger, alle er like sure.. Sikkert grunnet julestriden.. Men.. fått sett på en dummy av den svarte, virker som det er bare svarte i området rundt meg. Ser ikke så dum ut nei Eneste som sjokkerer meg er prisen (spesielt hos Nokia Store i Oslo) og at INGEN andre vet når de får telefonen... Men om noen vet, hvor i huleste sitter minnekortet?? Er det bak under batteriet? Ingen av de i butikkene vet dette... Blir nesten flau på deres vegne... Endret 10. desember 2006 av stinejenta Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Det skal være inni der med batteriet et sted.. leste at det var litt dumt ett sted, men for min del blir jeg å kjøpe et stort minnekort og glemme det er der likevel.. hehehe Lenke til kommentar
FaO Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 er det fremdeles muligheter å få den sorte til jul hvis man bestiller fra utlandet?? Blir det moms e.l. på mobilen da? Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Jeg akter å holde meg i skinnet i allefall til de greier knø den ut i butikkene i Norge.. fryktelig ergelig om du betaler og stresser med pakke også er den i butikkene i Norge dagen før Har fått inntrykket om at det er når som helst her nå.. så.. Edit: Men må si irritasjonen begynner bre seg hos meg og.. jeg skulle så gjerne hatt denne FØR jeg reiste på torsdag.. men det er vel helt umulig regner jeg med Endret 11. desember 2006 av Porcelina Lenke til kommentar
stinejenta Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hvor er det dere ser alt dere finner? Alle steder jeg ser på, der kommer den svarte før den rosa. Hehe.. Mye forvirring ja Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Mpx hadde noen få eksemplarer av den rosa for salg.. Men de er utsolgt og forventer nye rosa samtidig som sorte... den 15. Når det kommer til Dangaard, Brightpoint og disse..så må man ha login hos dem tror jeg.. det suger litt. Derfor jeg maser da.. hæhæ.. Ja forvirring indeed.. begynner nesten bli litt grinete jeg nå Lenke til kommentar
stinejenta Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Er nesten så jeg har lyst til å forhåndsbestille, siden jeg har sett dummy'n.... Men vil gjerne se den påslått, og knotte litt på den først egentlig... Er en god slump med penger den koster, vil jo gjerne se hva den er god for før jeg betaler den summen Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Janei.. Jeg har ikke sett en dummy enda engang.. Har ikke hatt tid til å løpe i butikker enda.. hoff.. men hadde jeg sett dummyen hadde jeg turt kjøpe den.. innholdet er jo tilredegjort for allerede i reviews og sånn? Endret 11. desember 2006 av Porcelina Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 De fleste butikker har dummien inne, vi har hatt begge fargene i over en måned. Amentio mener forresten å ha svart inn om tre dager, 3390,- kr. Er det bare jeg som blir gal av at Porcelina venter på Nokia 7390? (Sorry Porc, jeg bare måtte.... :!: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå