nabbskall Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 hei, har tenkt å spare til disse brikkene: http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=14650 og jeg har plass til 3 minne slots, disse er 2x 512mb som dere ser, men så har jeg liggende en pc 2700 som er mye tregere, men jeg får jo mer minne når jeg legger den og på da, men så sier storebror at det vil gjøre pc'n tregere, lurer på hva dere sier? blir det tregere om jeg setter inn alle 3, en heller å la de 2 ocz rambrikkene stå i? takker for svar PS: er litt overtrøtt nå så jeg skriver litt dårli :S Lenke til kommentar
Brian Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 hei, har tenkt å spare til disse brikkene: http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=14650 og jeg har plass til 3 minne slots, disse er 2x 512mb som dere ser, men så har jeg liggende en pc 2700 som er mye tregere, men jeg får jo mer minne når jeg legger den og på da, men så sier storebror at det vil gjøre pc'n tregere, lurer på hva dere sier? blir det tregere om jeg setter inn alle 3, en heller å la de 2 ocz rambrikkene stå i? takker for svar PS: er litt overtrøtt nå så jeg skriver litt dårli :S 7122975[/snapback] ja det stemmer at det vil bli tregere. Fordi minnet da blir sinket av den ekstra treige 512mb brikken. også fordi det er forskjellig størrelse, så vil ikke minnet kjøre dual channel som reduserer hastigheten betraktelig. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 hei, har tenkt å spare til disse brikkene: http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=14650 og jeg har plass til 3 minne slots, disse er 2x 512mb som dere ser, men så har jeg liggende en pc 2700 som er mye tregere, men jeg får jo mer minne når jeg legger den og på da, men så sier storebror at det vil gjøre pc'n tregere, lurer på hva dere sier? blir det tregere om jeg setter inn alle 3, en heller å la de 2 ocz rambrikkene stå i? takker for svar PS: er litt overtrøtt nå så jeg skriver litt dårli :S 7122975[/snapback] ja det stemmer at det vil bli tregere. Fordi minnet da blir sinket av den ekstra treige 512mb brikken. også fordi det er forskjellig størrelse, så vil ikke minnet kjøre dual channel som reduserer hastigheten betraktelig. 7123020[/snapback] aaaah, ok, takk for svar får gå og beklage til bror da xD Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Det som vil skje er at maskinen setter hastigheten på alle modulene ned til det den tregeste av dem kjører på. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Det som vil skje er at maskinen setter hastigheten på alle modulene ned til det den tregeste av dem kjører på. 7123028[/snapback] åå lol! har jeg hatt i alle 3 hadde d ikke vært vits med de brikkene da takk for svar dere! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå