Gå til innhold

Trenger litt hjelp til varm pc.

MysticoN

Anbefalte innlegg

Hello alle sammen.. trenger litt hjelp med min lille varme pc. målet er at det skal bli kjølig og STILLE:D

* Kabinett

som dere ser så var jeg så dum å kjøpe dette.. så har liten plass å jobbe på.

atm, har jeg KUN 2 x 80 mm vifter, som skal byttest til stille 120mm. hardiskkene skal flyttest til cd brønn med HD kjøler.

så først trenger jeg Drevrammer, jeg mener at jeg har sett noen hos microplex men finner de ikke no, så kanskje disse?

jeg trenger også noen 120 mm vifter, eller jeg har vel kun plass til en i dette kabinettet. så hvilken er den mest stille og "beste" vifta. og 2 stk stille 80mm.

jeg lurer også på og kjøpe en av disse, men vet ikke noe om den.. er det 80mm, kor mye Db? noen erfaringer?

min ide, for still pc er ved å flytte hd'ene opp til 5¼" brønn slik at jeg før luft inn fra front bun, som deretter skal stige opp og ut av kabinettet..

tenker også på å få inn noen matter i pc'en for å få den litt mer stille:D

kom med forslag, dette er første gang jeg går inn for å få en stille pc, så ikke flame meg vist jeg går litt feil fram her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp en som dette http://www.microplex.no/product.aspx?pid=EX34B&mcat=c327  så blir det mere kjøling, har selv 2x av de i fronten på mitt lian li, funker kjempe bra :)

Den mest stillegående 120mm viften med greit ytelse er denne http://www.microplex.no/product.aspx?pid=4...GLL&mcat=15s351

Har 5 stk av den i mitt lian li pc6277B ;)

7131002[/snapback]

har ikke mulighet til den lian li vifta, siden det vil føre til at jeg ikke får plass til knappene til kabinettet.

men takker for svar:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...