knegg Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) eg drive å kopiera en film til DVD. det e intet prob. men for å få finishen so sette eg DVD`n i cover men. då vil eg ha det orginale emblemet uttapå coveret som. men bakside og alt. blir skikkeli bra da vettu. men eg finne ikkje nåken bra bilde for fek. DOOM. finst det ei bra side for DVD emblem? Endret 21. oktober 2006 av knegg Lenke til kommentar
EDB Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Antar at du tar kopier av dine egne dvder og vil ha dem i cover, med tanke på at det skal være lov å diskutere dette. På CdCovers.cc er det en del "DVD emblem", hvis det er dvd-cover du snakker om. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 låvli verksamd seff.. redd for mine dvd er og lager kopi for ongane. det er papiert utanpå en skal ha ja.. skjønner ikkje sida heilt eg, men får sjå på saken Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 den sia er vel forsåvidt ikke vanskelig og skjønne men jeg kan hjelpe deg litt på vei.. bare trykk på den bokstaven du vil ha cover til også merker du den filmen du skal ha også står det da nederst på siden forskjellige "bilder" du kan velge og da velger du front hvis det er omslaget du skal ha og trykker download cover.enklere kan det ikke gjøres : http://www.cdcovers.cc/dvd_0.php Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Stilig, dette blir bra. Var ut etter en sånn side selv. Endret 22. oktober 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå