Mit Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Hei Siden jeg ikke har skaffa G3 ennå har jeg begynnt og spille G2 igjenn og har finne to små kister som jeg tok med meg, jeg kan ikke åpne de eller gjøre noe annet med de, gubba mi kan det lockpic-greiene så det er ikke der problemet er, hva skal jeg gjøre med de? Bare og si ifra om dere trenger mer info og om dere vil se screenshot Edit: dette er da de jeg snakka om Endret 22. oktober 2006 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Detter er vel litt velig off topic da, men kan du sende noen printscreen slik at jeg får se grafikken og sikt og så fortelle litt om spillet, for jeg har tankt å kjøpe dette spillet hvis ikke grafikken er alt for grusom Lenke til kommentar
Mit Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Detter er vel litt velig off topic da, men kan du sende noen printscreen slik at jeg får se grafikken og sikt og så fortelle litt om spillet, for jeg har tankt å kjøpe dette spillet hvis ikke grafikken er alt for grusom 7123037[/snapback] Klart. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Kanskje litt ensformige bilder men er på den plassen nå så er ikke så mye og gjøre med det edit: Sånn da var mindre bilder fiksa Endret 22. oktober 2006 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Det går ikke ann å åpne dem. Det er bare verdisaker, sånn som andre gull og sølv gjennstander. Selg for penger Lenke til kommentar
Mit Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Det går ikke ann å åpne dem. Det er bare verdisaker, sånn som andre gull og sølv gjennstander. Selg for penger 7123159[/snapback] Herregud, hva er det for noe drit da Jeg hadde håpa på noe bra stæsj fra de , menmen da selges de. Takker for svaret Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Takker, men hvordan er systemkravene for full grafikk på Gothic 2? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ja, de casket-greien synes jeg også er litt snåle. Hadde liksom alltid lyst til å åpne dem og finne ut hva som var inni. Slike caskets finner man også i G3, og der kan de heller ikke åpnes. Takker, men hvordan er systemkravene for full grafikk på Gothic 2? 7123343[/snapback] Spillet kom ut i 2003. You do the math. Forresten, du burde heller opprette en egen tråd hvor du spør om utfyllende info rundt spillet, i stedet for å gå totalt off topic i en annen G2-tråd. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Ok, nå har jeg spillt en god stund til og har finne enda en liten kiste, en såkalt 'treasure chest' uteseende var helt likt, men når jeg trykte på den fikk jeg masse stasj nå begynner de greiene der og irritere litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå