Gjest Gjest_Dreamfall_* Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Topic sier alt, hvordan var din beste erotiske drøm? Jeg hadde min inatt... Jeg er ganske ung, så jeg elsket den! Det starter med at jeg gikk ned trappa, og der står en blondine i 30-årene med passelig store bryster. Jeg begynner å ta på dem, og klemme litt. Så går vi opp i dusjen, og jeg slikker litt bryster og kjønnorgan, og det var bare moro, helt til jeg av en eller annen merkelig grunn gikk ut av dusjen, for å pusse tennene. Da våkna jeg... :!: Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Vel, erotiske drømmr er bare irriterende for min del Jeg greier liksom ikke å huske hva de handler om, fordi jeg er mer opptatt av at jeg plutselig våkner, med bokseren bløt av kvit gugge. Ikke kult Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 De beste drømmene er de du kan gjenomføre etterpå BTW: hva er det med alle gjeste nickene? det er vel ikke flaut noe av dette? (pingler ) Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Dreamfall_* Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Vel, erotiske drømmr er bare irriterende for min del Jeg greier liksom ikke å huske hva de handler om, fordi jeg er mer opptatt av at jeg plutselig våkner, med bokseren bløt av kvit gugge. Ikke kult 7122792[/snapback] Våkner du seriøst ferdigonarert? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Vel, erotiske drømmr er bare irriterende for min del Jeg greier liksom ikke å huske hva de handler om, fordi jeg er mer opptatt av at jeg plutselig våkner, med bokseren bløt av kvit gugge. Ikke kult 7122792[/snapback] Våkner du seriøst ferdigonarert? 7122828[/snapback] Ja, og det er forbaska irriterende! Det har skjedd ganske så mange ganger over en periode på noen år, men det ser ut til å ha stoppet nå. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Våkner du seriøst ferdigonarert? 7122828[/snapback] Man våkner gjerne sånn etter en erotisk drøm, særlig i ung alder. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Min drøm må være at den utrulig lekkre assistenten på skulen vår hadde kommet på besøk og at vi hadde hatt oss. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Dreamfall_* Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Våkner du seriøst ferdigonarert? 7122828[/snapback] Man våkner gjerne sånn etter en erotisk drøm, særlig i ung alder. 7122858[/snapback] Hmm... Ikke umulig. For ikke så lenge siden lå jeg i senga og klinte med ei jente med hånda under bh-en hennes... Var bra klissete i bokser'n etter det, for å si det mildt! Men jeg sov sammen med henne den natta (nei, ingen sex), så jeg kunne ikk akkurat... ja, jeg skal ikke si mer! :!: Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Dreamfall_* Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg er jo tross alt 14 år, så jeg holder meg unna seg for nå... Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Dreamfall_* Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 seg = sex Trippelpost, ja! Men er man gjest, så er det rett og slett littegranne umulig å redigere poster! Nei, jeg registrerer meg ikke Lenke til kommentar
Guff Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Våkner du seriøst ferdigonarert? 7122828[/snapback] Man våkner gjerne sånn etter en erotisk drøm, særlig i ung alder. 7122858[/snapback] Hmm... Ikke umulig. For ikke så lenge siden lå jeg i senga og klinte med ei jente med hånda under bh-en hennes... Var bra klissete i bokser'n etter det, for å si det mildt! Men jeg sov sammen med henne den natta (nei, ingen sex), så jeg kunne ikk akkurat... ja, jeg skal ikke si mer! :!: 7123140[/snapback] Heldig du.. Jeg har enda ikke vært nedi bh-en på non jente Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Nei, jeg registrerer meg ikke 7123181[/snapback] Jo. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Kan faktisk ikke huske å ha hatt noen erotiks drøm før men husker jeg drømte at jeg giftet meg og greier en gang, men så aldri ansiktet til hun jeg giftet meg med i drømmen, det var ganske freaky! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg