aspic Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ja, har lagd en oppstartsdisk fra et 3,5 GB image. Jeg klarer å boote inn på menyen til Ubuntu, og der velger jeg "start/install", så teller den opp til 47%, stopper der, henger der et minutt ellernosnt, så får jeg disk error. Tviler på at det er noe med disken, siden det er en helt ny dvd-disk Help anyone? Mvh. Linux-Newb Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Update: Kan begynne innstalleringa i Text/OEM-mode, men hva er forskjellen på dette =o Endret 21. oktober 2006 av aspic Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 er egentlig mest sannsynlig at det er disken. når man brenner en disk så kan det oppstå feil. Er ikke egentlig noen annen fornuftig grunn. Men uansett så vil jeg anbefale deg å bruke en cd istedet for dvd, eneste forskjellen er at dvden har mer software (som du uansett kan laste ned lett etter installasjonen) Lenke til kommentar
aspic Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Takker for svar! Brente ny dvd idag og alt fungerer glimrende. Brente på lavere skrivehastighet bare for ordens skyld . Grunnen til at jeg bruker DVD er at jeg ikke har fått nettverkskort på den maskina, så å laste ned seinere blir litt vanskelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå