liffy Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg har fått det for meg at Silent Hill 2 til xbox ser ut som et ok spill, men jeg finner det ingensteds. Har det ikke kommet ut ennå, eller er det kun spesielle butikker som selger det? Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Har du sjekket butikkene vi har listet i webshop-oversikten vår på Gamer.no? Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Har dere webshop-oversikt? Cool. Det må sjekkes ut. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Ah, bare linker jo. Hva med en prisguide f.eks? Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 16:30, skrev Ratatosk:Ah, bare linker jo. Hva med en prisguide f.eks? Ikke bare bare. Men prisguide kommer, slik som Hardware.no har. Det er en tidkrevende prosess å gjøre klart, og vi har ikke hatt mulighet til å jobbe noe særlig med det før nå. Det redaksjonelle har vært 1. prioritet hos oss, og det vil det også forsette å være. Men denne uken begynte vi så smått å prøve å få ferdig denne prisguide. Følg med! :smile: Lenke til kommentar
toblix Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg kjøpte det på Obs! Kvadrat i Stavanger for omtrent en måned siden. Det ruler forresten. Lenke til kommentar
HFL Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 De har det på leftal på storsenteret i strømmen. De fikk det inn i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå