srbz Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ser du har trådløst nettverk. Kan du forsøke å koble til et sted med kablet nettverk og sjekke om det gjør noen forskjell? Litt merkelig om det skulle være dette, om du sier problemet ikke eksisterer på lan. Men hvis du ikke har spilt med andre på lan, er det likevel ikke så rart, iom. at serveren er på maskinen du spiller på (listenserver). Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ser du har trådløst nettverk. Kan du forsøke å koble til et sted med kablet nettverk og sjekke om det gjør noen forskjell? Litt merkelig om det skulle være dette, om du sier problemet ikke eksisterer på lan. Men hvis du ikke har spilt med andre på lan, er det likevel ikke så rart, iom. at serveren er på maskinen du spiller på (listenserver). 7132207[/snapback] Han installerte vel bare wifikort (integrert på p5w) driverne. Han skrev da ikke noe sted at han bruker wifi net? Lenke til kommentar
helmikk Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 stemmer det. Tingen er, alt funker når jeg creater game selv. SÅ DA HAR DET INGENTING MED SKJERMKORT,CPU,RAM osv å gjør. Da må det jo være nettverkskortet elns ? forstår ni? Men det kan være noe annet med hovedkortet som jeg ikke vet om. Det som skjer når jeg stopper opp er at hele skjermen stopper. har på net_graph 3 og alle tallene stopper og går ned til 22(ms tallene) mens fps er fremdeles 100 og pingen er like fin etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå