Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Nye pc, cs fungerer ikke som før.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har innstalert den driveren som følger med skjermkortet + jeg klarte ikke å innstalere den driveren jeg fant på ati.com. Tempen ligger på 60 grader(skjermkort), cpu 27 grader.

Edit: LAN funker fint :D så..., jeg vet ikke jeg..

Endret av helmikk
Lenke til kommentar

LAN? De driverne skulle fungere de, temperaturene ser også OK ut.

Får du noen error i konsoll? inne i CS altså

Forresten, gå inn på video innstillinger... Det står ikke direct3d, eller opengl der, sant... ikke software?

Endret av Mixy
Lenke til kommentar

Får ikke noe error, det står på opengl. Tviler det er skjermkortet, tipper det er nettverks kortet elns, siden det bare skjer på internett. Er sannelig ikke sikker. Har jo dual gb lan, vet ikke om det skal ha noe å si, P5W er jo et ganske respektabelt hovedkort.

Lenke til kommentar

Jeg kjører dual core fint med CS, uten noen optimizer eller noe. Dette er riktignok AMD.

prøv dette: Ctrl+alt+delete ta fram prosesser taben, finn hl.exe, høyreklikk.

"Set Affinity" heter det på engelsk, det er den nederste av alternativene der. Så haker du bare av på en av kjernene.

Lenke til kommentar

d, har eg ikkje prøvd før.. for pcen e såpass nye. men, det kan jo ikkje vær skjermkortet viss eg klare å laga game sjøl, det kan heller ikkje vær cpuen då? Ka kan det vær når det ikkje funke over internett. Forstår ingenting eg, for den pcen eg har sko klart cs, lett. Og det gjør den og når eg create selv. Men ikkje på internett, pingen,fpsen, alt er 100% . Det er bare den hakkinga, det at jeg stopper opp, per 2sec.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle slenge meg på .... 1950XTX finnes det ikke drivere til bare beta 6.10b    så det er bare og smøre seg med tålmodighet og vente på bedre drivere

7123262[/snapback]

Det er ikke ett driverproblem når det kun er snakk om over internett. Men denne infoen hjelper sikkert andre der ute :)

Anyway, får du noen error i konsoll eller noe uvanlig der? Når du spiller over nett?

Lenke til kommentar

vill tro at problemet er sofware relatert. Har du winxp med sp2 og alle de siste feilrettingene fra microsoft. Har du de siste driverne til skjermkort og hovedkort*(som inkluderer lyd og nettverkskort). Har du åpnet alle portene du trenger for spillet på din interenett forbindelse?

Lenke til kommentar

Ikke for å være frekk, men jeg er ikke helt tom når det gjelder data. Jeg har gjort alt det rette når det gjelder innstallasjoner, har tilogmed innstalert drivere til det trådløse nettverkskortet for å se om det var det som gjorde det. Men jeg har bare ikke vært borti dette før, WOW funker på internett og spiller bf2 med full grafikk. Spiller cs på lan uten noe hakking, jeg spiller wc3 på lan uten hakking. Det er bare cs på internett jeg sliter med. FPS,MS osv er helt fint, det stopper bare opp per 2sec, alle andre på servern, når jeg speccer dem, lagger ikke. Det er bare jeg som lagger. Det er akkurat som at det er tastaturet eller nettverkskortet. Men da hadde jo alle lagget viss det hadde vært nettverkskortet. Forstår ingenting, skal prøve å bytte tastatur. :)

Endret av helmikk
Lenke til kommentar
Står ingenting der.

7125489[/snapback]

Ingenting utenom det som står i konsollen på LAN server?

Noen ting du kan teste.

Gå inn på console i cs og sett:

cl_cmdrate 100

cl_updaterate100

rate 25000

Har hørt at det kan være noe med musen. Har du mus drivere inst.??

7125718[/snapback]

disse ratsene er standard, i tillegg til at de er de samme for LAN server og WAN servere.

Du kan jo prøve med en reinnstallasjon av spillet?

Lenke til kommentar
Får ikke noe error, det står på opengl. Tviler det er skjermkortet, tipper det er nettverks kortet elns, siden det bare skjer på internett. Er sannelig ikke sikker. Har jo dual gb lan, vet ikke om det skal ha noe å si, P5W er jo et ganske respektabelt hovedkort.

7122675[/snapback]

Fungerer ikke ATikort bedre med D3D?

Har du prøvd med Direct3D?

Kan vel ikke skade. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...