MasterOfDisaster Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) har 2 spm. er dette lov?at jeg kan legge inn noe å overvåke andre pc er? og spm 2 er det ev noen som har et sånt prog?og eventuelt over flere netverk? takker for alle eventuelle svar:) Endret 21. oktober 2006 av MasterOfDisaster Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hvilke andre pc-er er det du skal overvåke og hva skal du overvåke på dem? Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 tenkte for eksempel på lillebror sin? om dette er lov? men som sagt vet ikke om det er lov engang så vil helst ha svar på det først;) Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Om det er lov eller ikke, er jeg usikker på men det er jo ikke "riktig" uansett. Bryter muligens personvernsloven RealVNC er en remote desktop program som lar deg overvåke eller kontrollere en PC i et nettverk. Den versjonen som er gratis, er det eneste du trenger. Endret 21. oktober 2006 av Zande Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hvis du skal ha hjelp til å spionere på lillebroren din får du gå et annet sted. Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 greit;) bare lurte shø men da ska jeg la være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå