Gå til innhold

Bully eller neste genrasjons spill..?

AtheusNor

Anbefalte innlegg

Husk at grafikk ikke er alt. Bully virker som et nyskapende spill med et originalt plot. :) XBOX 360-spill koster dessuten ofte 650 kr, noe PS3- og noen Wii-spill også vil gjøre.

7122134[/snapback]

jeg har aldri sett eller kjøpt et 360 spill til 650kr... det er PS3 spill prisen det, om ikke høyere.

360 ligger fra 450 til 550kr.

7125343[/snapback]

PS3-spill koster det samme som 360-spill, dette har vært kjent en stund. Både Prey og Quake 4 koster 649 kr på både Coop Obs Spaceworld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husk at grafikk ikke er alt. Bully virker som et nyskapende spill med et originalt plot. :) XBOX 360-spill koster dessuten ofte 650 kr, noe PS3- og noen Wii-spill også vil gjøre.

7122134[/snapback]

jeg har aldri sett eller kjøpt et 360 spill til 650kr... det er PS3 spill prisen det, om ikke høyere.

7125343[/snapback]

PS3-spill koster det samme som 360-spill, dette har vært kjent en stund. Både Prey og Quake 4 koster 649 kr på både Coop Obs Spaceworld.

7125775[/snapback]

det finnes faktisk butikker som er noe mer rimelig, spaceworld er vel en av norges aller dyreste butikker :thumbup:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

7122134[/snapback]

7125343[/snapback]

Sikker på det da? Kjøpte Splinter Cell: DA sist onsdag for 699kr. Har flere ganger kjøpt 360 spill til 599.

7125543[/snapback]

da har du ikke sett så nøye på prisene... se på gamer.no pris guiden-

dyreste er rundt 550kr.. dyreste spillet jeg kjøpte var dead rising til 500kr... splinter cell til 470kr

Lenke til kommentar
Jeg tenkte jeg skulle kjøpe bully fra amazon.co.uk noen erfaringer? hvis jeg må betale toll hvor mye ekstra må jeg betale?

7127032[/snapback]

Du kan handle for intill 1500,- skattefritt over nett. Så ingen tolll.

Endret av Malakai
Lenke til kommentar
Jeg tenkte jeg skulle kjøpe bully fra amazon.co.uk noen erfaringer? hvis jeg må betale toll hvor mye ekstra må jeg betale?

7127032[/snapback]

redigert. ligger forslag om 1500,- tak på netthandel, men ikke vedtatt. Så over 200,- må du betale moms på 25% av beløpet - det vil si både moms av dvd, frakt og eventuelt forsikring.

link til tollvesnet sine sider med toll kalkulator :)

http://www.toll.no/templates_TAD/Article.a...&epslanguage=NO

7129568[/snapback]

Lenke til kommentar
Jeg har veldig lyst på Bully siden jeg er stor fan av GTA serien :love: men er det vits å bruke 450 kr på et spill til ps2 når du kan få et spill med kjempe bra grafikk på xbox 360?(gjerne et tips til et bra spill..:) har GRAW og Oblivion) Bully har fått 8.7 på gamespot og 8.9 på ign

7122125[/snapback]

Det spørs kva for ein type spel du er ute etter. Er det bare grafikk du bryr deg om er nok eit 36-spel det beste. Splinter Cell virker som eit kjempespel. Men dette blir jo ein heilt annen type spel enn Bully. Eg vil heller anbefale deg å tenke på kva for eit spel som høyrest mest interessant ut, og ikkje bry deg så mykje i grafikken. Bully kan by på "Boy on boy kissing", så det burde vere ein sikker vinner for dei fleste. :)

Prisdiskusjon rundt dei forskjellige spela trengs ikkje i denne tråden. Trådstarter ser sjølv kva spela koster når han står i butikken.

Lenke til kommentar
Hvis du er fan av GTA, kjøp Saints Row.

Enkelt og greit :)

7131788[/snapback]

Hvis du er fan av Ferrari og valget står mellom:

#En rød Ferrari

#En rød wannabe-Ferrari

så kjøper man selvsagt Ferrari!

Er man fan av GTA og valget står mellom:

#Grand Theft Auto

#Wannabe-GTA (Saints Row)

så kjøper man selvsagt Grand Theft Auto.

Med Bully så får du noe nytt!

Med Saints Row får du wannabe-GTA...

Valget burde være enkelt. Enkelt og greit!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvorfor nøye seg med kopi når man kan få orginal?
Endret av Dunedain
Lenke til kommentar
Hvis du er fan av GTA, kjøp Saints Row.

Enkelt og greit :)

7131788[/snapback]

Hvis du er fan av Ferrari og valget står mellom:

#En rød Ferrari

#En rød wannabe-Ferrari

så kjøper man selvsagt Ferrari!

Er man fan av GTA og valget står mellom:

#Grand Theft Auto

#Wannabe-GTA (Saints Row)

så kjøper man selvsagt Grand Theft Auto.

Med Bully så får du noe nytt!

Med Saints Row får du wannabe-GTA...

Valget burde være enkelt. Enkelt og greit!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvorfor nøye seg med pølse når man kan få lompe?

7186109[/snapback]

Du har ikke spilt saints row har du vel... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...