Gå til innhold

Bully eller neste genrasjons spill..?

AtheusNor

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst på Bully siden jeg er stor fan av GTA serien :love: men er det vits å bruke 450 kr på et spill til ps2 når du kan få et spill med kjempe bra grafikk på xbox 360?(gjerne et tips til et bra spill..:) har GRAW og Oblivion) Bully har fått 8.7 på gamespot og 8.9 på ign

Endret av cissaman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja men Rainbow six: vegas ser veldig fristende ut..:) hmm kanskje jeg kan tigge til meg bully av bestemoren min...:p(kjenner dere igjen?:p)

7122152[/snapback]

Hehe, kjenner igjen det å dra med slektninger inn på elkjøp ja :whistle:

Men dersom du kun kan ta et, ville jeg valgt R6: Vegas tror jeg... men så liker jeg slike spill, og har ingen anelse om hva du liker heller...

Lenke til kommentar
Husk at grafikk ikke er alt. Bully virker som et nyskapende spill med et originalt plot. :) XBOX 360-spill koster dessuten ofte 650 kr, noe PS3- og noen Wii-spill også vil gjøre.

7122134[/snapback]

Ofte?? Har aldri sett de så dyre på Platekompaniet, Elkjøp, Lefdal, Expert eller online. Wii spillene skulle vel bli billigere eller??

Enig i at grafikk ikke er alt. Wii kommer til å bli et godt bevis på det når den skal ta opp kampen mot 360 og PS3.

Endret av espent
Lenke til kommentar
Husk at grafikk ikke er alt. Bully virker som et nyskapende spill med et originalt plot. :) XBOX 360-spill koster dessuten ofte 650 kr, noe PS3- og noen Wii-spill også vil gjøre.

7122134[/snapback]

Er nok ingen Wii spill som alene vil koste opp mot 600 kr. Kanskje med noe tilbehør i esken ellernosnt, men ikke selve spillet.

7122319[/snapback]

GT Pro Series koster 550, og det har veldig dårlig grafikk.

Lenke til kommentar

Hva går egentlig Bully ut på?! virker jo ikke som om det er helt samme sjanger som GTA... Jeg er også stor fan av GTA serien, men har ikke giddi å vise stor interesse for bully, selv om det er rockstar som står bak prosjektet... Rockstar har også et annet GTA lignende prosjekt på gang og det heter La Noire... så var jeg deg ville jeg ventet og heller brukt tiden på å gå amokk med MP5'en i RS.Vegas... det blir hvertfall et j**** bra spill :D ...og om du ikke har saints row så løp å kjøp!!

Lenke til kommentar

for min del om et spill har elendig grafikk og godt gameplay er seff det viktigere enn omvendt... men i begge tilfeller så ville jeg tvilt på om jeg ville skaffet meg noen av de spillene som det da hadde stått imellom...

Ville nok heller ventet noen ekstra uker på spillet som hadde begge deler... men har spillet god gameplay har det også god grafikk.. grafikk gjør jo igjen spill mer levende og realistiske... så det gjennspeiles i hverandre hele tia...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

7122134[/snapback]

jeg har aldri sett eller kjøpt et 360 spill til 650kr... det er PS3 spill prisen det, om ikke høyere.

360 ligger fra 450 til 550kr.

Lenke til kommentar

7122134[/snapback]

jeg har aldri sett eller kjøpt et 360 spill til 650kr... det er PS3 spill prisen det, om ikke høyere.

7125343[/snapback]

Sikker på det da? Kjøpte Splinter Cell: DA sist onsdag for 699kr. Har flere ganger kjøpt 360 spill til 599.

Lenke til kommentar

Vel, jeg bestilte Bully fra USA, har spilt i noen timer, meget bra hittils synes jeg, noen av klassene kan være litt vanskelige(nærmere bestemt engelsk klassene) med resten av spillet er suverent og en ordentlig vinner i min bok. Spillestilen er i sammenlignbar med GTA-serien og er meget god.

Endret av Sirius Cobra
Lenke til kommentar

7122134[/snapback]

7125343[/snapback]

kan du da forklare meg hvorfor quake 4 til 360 koster 699kr nede på narvesen butikken i bygda mi..dei har eit samarbeid med spaceworld så dei har samme priser som spaceworld..og det fleste andre xbox 360 spilla koser 599kr..

Lenke til kommentar
Ja men Rainbow six: vegas ser veldig fristende ut..:) hmm kanskje jeg kan tigge til meg bully av bestemoren min...:p(kjenner dere igjen?:p)

7122152[/snapback]

Men dersom du kun kan ta et, ville jeg valgt R6: Vegas tror jeg... men så liker jeg slike spill, og har ingen anelse om hva du liker heller...

7122250[/snapback]

Bare lurte på om noen vet når dette kommer :) ?

Lenke til kommentar

7122152[/snapback]

7122250[/snapback]

Bare lurte på om noen vet når dette kommer :) ?

7125669[/snapback]

CDON har 17. november som utgivelsesdato på R6V :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...