AndersT2 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg sitter å funderer på om jeg skal kople mitt anlegg på en annen måte. Jeg bruker i dag Logitech sitt Z-5500 anlegg, og er fornøyd med det. Men siden jeg har oppgradert min hjemmekino forsterker, så har jeg min gamle til overs (ikke lett å finne kjøpere), en Sony VA555ES. Tenkte det kunne vært moro å prøve å bruke denne som dekoder/forsterker i stedet for Logitechen. Å bruke høytallerene er ikke noe problem, men hvordan skal jeg få subwooferen til å fungere. Den har jo ingen egen inngang for sub i vanlig forstand, siden den styres via kontrollpanelet til Logitech. For at den skal funke, er eneste løsning at jeg lar kontrolpanelet til Logitech stå på ett vist volum, slik at den alltid er på. Eller er det en lur løsning hvor jeg ikke trenger det? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei Hva med å åpne subben, så bare kobler du den direkte til forsterkeren Er vel bare å borre lite hull i sub kassa bakpå, sånt at du kan ha ledningen der. Hvis det er det du mener da Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei Hva med å åpne subben, så bare kobler du den direkte til forsterkeren Er vel bare å borre lite hull i sub kassa bakpå, sånt at du kan ha ledningen der. Hvis det er det du mener da 7123215[/snapback] Det er nok litt drastisk. må da finne hvor selve forsterkeren til subben er, og bruke kun denne. Tipper det blir litt vanskelig, selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå