Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er jeg virkelig en bæsj-fantast?

Gjest Bæsj-fantast

Anbefalte innlegg

Gjest Bæsj-fantast

Først av alt...Ikke steng denne tråden. Det er faktisk mulig at mennesker har slike fantasier.

Jeg har lenge hatt fantasier om eksprimentering med avføring. Jeg ser for meg middager med ekskrementet på tallerknene. Etter dette hører det med en obligatorisk bæsjeinnsmøring av våre legemer. Jeg drømmer dette hele tiden. Og når jeg kjenner etter er det dette jeg vil... innerst inne...

Er jeg syk?

Jeg digger jo bare bæsj liksom....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er sikkert en liten scat-man ja, men er nå det noe å skamme seg over? Du er ikke syk, fetisjer er noe mange helt normale mennesker har (jeg vil tippe de aller, aller fleste, men ikke alle tør å innrømme det). At en fetisj er mer "spesiell" enn en annen gjør den ikke mer syk. Jeg tar sjelden ordet i bruk, men jeg har ingen problemer med å kalle folk som flamer fetisjister for idioter.

Lenke til kommentar

Sett ut fra et biologisk perspektiv er du syk: Dritt er en av de få luktene som absolutt alle mennesker fra alle kulturer reagerer instinktivt negativt på, dette fordi man ikke skal røre dritten etter at den har kommet ut av kroppen, det har ingen positiv effekt over hodet.

Personlig nyter jeg heller en golden shower enn å smøre inn mine egne kjønnsorganer i dritt, men jaja, hver sin lyst :shrug:

Lenke til kommentar
JA, du er sjuk! Bæsj er jo bare ekkelt, lukter vondt og fullt av bakterier.

7122868[/snapback]

du har flere bakterier på mobilen enn du noengang har hatt i ræva...

ikke kødd med fyren da... :no: er jo vanlig å ha noen filier da, selv om jeg ikke helt vet hva denne heter :!:

Lenke til kommentar

Enhver som avviker fra den seksuelle normen er vel per definisjon en "syk" person..

Men det er ønsket og åpenheten rundt seksualiteten som gjør at vi stadig går lei, og søker spenning på andre måter. Noen kvalmere enn andre. Men slik som trådstarter, og videre sex på offentlige plasser osv.

Hadde vi ikke blitt bombardert med SEX SEX SEX hvor enn vi snur oss, så hadde vi nok hatt spenningen i behold for de hverdagslige tingene i sexlivet.

Mennesket søker variasjon. Variasjon tar utgangspunkt i det vi er lei av. I dag er vi snart lei av alt som heter normal sex. Tilbake står en gjeng med pervoer og sykinger.

Og verre vil det bli. Om 30 år, så er noe så avskyelig og ekkelt som det trådstarter nevner her erstattet med noe enda jævligere..

Personlig skulle jeg nok ønske at vi hadde greid å snudd denne trenden. Verden er faen meg syk.

Det er ikke trådstarters skyld..

Lenke til kommentar
Er jeg syk?

Jeg digger jo bare bæsj liksom....

7121926[/snapback]

Ut i fra det du har skrevet så er du nok ikke syk.

Jeg leste en gang at fetisher stammer fra noe som har skjedd i barndommen, jeg bare håper du er unntaket fra den regelen. :)

edit: skrevet skrives ikke skrivi - nynorsk går til hodet på èn

Endret av Daehli
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
ikke det jeg mente, sa bare hva jeg mente om det ;)

7127106[/snapback]

Det var ikke det du mente, men du sa bare det du mente. :hmm: Ga ikke mye mening.

Lenke til kommentar
Enhver som avviker fra den seksuelle normen er vel per definisjon en "syk" person..

7125866[/snapback]

Nei. "Syk" er knyttet til dårlig helse eller psyke, noe som forhindrer en fra å fungere som vanlig. En fetisj i seg selv har ingenting med dette å gjøre. Ikke dermed sagt at ikke fetisjister kan være sjuke i hodet på lik linje med andre mennesker. "Syk" og "unormal" er to vidt forskjellige begreper, og ingen av dem er i utgangspunktet moralsk ladet.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
ikke det jeg mente, sa bare hva jeg mente om det ;)

7127106[/snapback]

Det var ikke det du mente, men du sa bare det du mente. :hmm: Ga ikke mye mening.

7127157[/snapback]

sa det kansje litt feil men det jeg prøver og si er at jeg syns det er ekelt men det kan hende andre ikke syns det ;)

edit: måtte endre litt på posten :)

Endret av Grievdus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...