Gå til innhold

Samarbeid med PCPro?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ferdinand skrev (2002-11-09 01:23):

Heh...jeg syns den blekka er bra jeg. Den og PC-World er di beste norske ihvertfall.

Enig der. Abonnerer på PC-World. Kjøper PC-Pro i kiosken(foreløpig).

EDIT: Skrivefeil...

MSI K7T Turbo, AMD AthlonXP 1800, 512MB TwinMos SDRam, Gainward Ti4200 Ultra, 3xWD1200BB

I&S EYE916sc

IBM Thinkpad T30

[ endret av Orjanp den 2002-11-10 10:01 ]

Lenke til kommentar

Klipp fra mitt siste PCPro:

"I haddiskserien Deskstar finner vi Deskstar 60GXP som er, som navnet antyder, en 60GB harddisk"

Det er feil. 60- går på at diskserien finnes med kapasitet opp til 60GB. Det blir ekstra ille når dem senere skriver:

"I Maxtors DimondMax-serie finner vi harddisken Plus 60, der 60 forrvirrende nok ikke angir diskens lagringskapasitet."

Som sagt, man kan godt kjøp en IBM 60GXP som ikke er på 60GB.

De omtaler også IBM 60GXP som "i likhet med mange av de andre IDE-diskene, ganske støysvak"

jaha? Så nå er IBM kjent for å være støysvak også nå :roll:

og så avslutter vi med gullkorrnet:

"Testens vinner, IBMs Deskstar 60GXP, vant på å både være rimelig kjapp, ha stor lagringskapasitet og ha en god pris. IBM er jo også kjent for kvalitetsvarer, så man i mindre grad er utsattt for feil med modellene"

Nei, PCPro er definitivt ikke blandt de beste norske databladene. IDG's blader derimot :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-09 16:36, skrev Anders Leipsland:

Klipp fra mitt siste PCPro:

"I haddiskserien Deskstar finner vi Deskstar 60GXP som er, som navnet antyder, en 60GB harddisk"

Det er feil. 60- går på at diskserien finnes med kapasitet opp til 60GB. Det blir ekstra ille når dem senere skriver:

"I Maxtors DimondMax-serie finner vi harddisken Plus 60, der 60 forrvirrende nok ikke angir diskens lagringskapasitet."

Som sagt, man kan godt kjøp en IBM 60GXP som ikke er på 60GB.

De omtaler også IBM 60GXP som "i likhet med mange av de andre IDE-diskene, ganske støysvak"

jaha? Så nå er IBM kjent for å være støysvak også nå
:roll:

og så avslutter vi med gullkorrnet:

"Testens vinner, IBMs Deskstar 60GXP, vant på å både være rimelig kjapp, ha stor lagringskapasitet og ha en god pris.
IBM er jo også kjent for kvalitetsvarer, så man i mindre grad er utsattt for feil med modellene
"

Nei, PCPro er definitivt ikke blandt de beste norske databladene. IDG's blader derimot :smile:

Det er deilig å se at du aldri skriver feil eller gjør noe feil i det heletatt.

PCPro og PC-World henvender seg til 2 forskjellige grupper.Du må regne med at det finnes noen der ute som har bedre kunnskaper enn deg,men ellers får du ha en riktig god helg da.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-09 17:23, skrev nre1458:

Det er deilig å se at du aldri skriver feil eller gjør noe feil i det heletatt.

Takk takk :grin:

Quote:

PCPro og PC-World henvender seg til 2 forskjellige grupper.

Sant sant, men uansett om PCPro henvender seg til systemansvarlige for bedrifter (typisk PCWN leser), avanserte PC brukere (PCpro lesere), eller nye pc brukere (HjemmePC) så er det ikke speiselt imponerende å skrive "IBM er jo også kjent for kvalitetsvarer, så man i mindre grad er utsattt for feil med modellene" rett etter at 75GXP "skandalen" var kjent. På det tidspunktet testen ble skrevet av IBM alt annet enn kjent for å ha få feil med modellene! Hvordan kan man ha tillit til et PC blad som så tydelig ikke har peiling på hva som skjer?

Hadde det ikke vært for at jeg har kasta alle de 4 PC Pro bladene jeg har kjøpt kunne jeg mest trolig funnet ekstremt mange fler feil. Det er mulig at PC Pro har skjerpa seg (betydelig) siden jeg kjøpte siste blad, men jeg har mine tvil.

Quote:

Du må regne med at det finnes noen der ute som har bedre kunnskaper enn deg,men ellers får du ha en riktig god helg da.

Vet om mange som kan mer enn meg. Du vil alltid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...