MrLee Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Samarbeider dere med PcPro (bladet)? jeg synes de derre "overklokker" og "millionær" PC forslagene var ekstremt like et tilsvarende artikkel i siste PCPro...? bare lurer Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Som det står i siste PCPro så har hw.no og PCPro inngått samarbeid. Men jeg kan ikke å huske å ha sett samme info på hw.no sine sider? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 HW.no har ganske riktig inngått en avtale om levering av noe stoff til PCPro. Dette kan være ting som anbefalinger, tester osv. Det er kun snakk om stoff som går fra HW.no -> PCPro, altså ikke andre veien :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 14:14, skrev Howard:. Det er kun snakk om stoff som går fra HW.no -> PCPro, altså ikke andre veien :smile: *puste letta ut* Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 takk og pris...kanskje dere kan skjerpe det bladet litt :smile: Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Heh...jeg syns den blekka er bra jeg. Den og PC-World er di beste norske ihvertfall. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Ferdinand skrev (2002-11-09 01:23): Heh...jeg syns den blekka er bra jeg. Den og PC-World er di beste norske ihvertfall. Enig der. Abonnerer på PC-World. Kjøper PC-Pro i kiosken(foreløpig). EDIT: Skrivefeil... _________________ MSI K7T Turbo, AMD AthlonXP 1800, 512MB TwinMos SDRam, Gainward Ti4200 Ultra, 3xWD1200BB I&S EYE916sc IBM Thinkpad T30 [ endret av Orjanp den 2002-11-10 10:01 ] Lenke til kommentar
pskard Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Quote: Orjanp skrev (2002-11-09 15:42):Enig der. Abonnerer på PC-World. Kjøper PC-Pro i kiosken(foreløig). Om du trykker på annonsene for PC PRO på HW og bestiller derfra så tjener vi penger på det :wink: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Klipp fra mitt siste PCPro: "I haddiskserien Deskstar finner vi Deskstar 60GXP som er, som navnet antyder, en 60GB harddisk" Det er feil. 60- går på at diskserien finnes med kapasitet opp til 60GB. Det blir ekstra ille når dem senere skriver: "I Maxtors DimondMax-serie finner vi harddisken Plus 60, der 60 forrvirrende nok ikke angir diskens lagringskapasitet." Som sagt, man kan godt kjøp en IBM 60GXP som ikke er på 60GB. De omtaler også IBM 60GXP som "i likhet med mange av de andre IDE-diskene, ganske støysvak" jaha? Så nå er IBM kjent for å være støysvak også nå og så avslutter vi med gullkorrnet: "Testens vinner, IBMs Deskstar 60GXP, vant på å både være rimelig kjapp, ha stor lagringskapasitet og ha en god pris. IBM er jo også kjent for kvalitetsvarer, så man i mindre grad er utsattt for feil med modellene" Nei, PCPro er definitivt ikke blandt de beste norske databladene. IDG's blader derimot :smile: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 merkelig at folk kan skrive slikt.. De må jo være sikker på info som de skriver i baldet sitt, ikke bare gjette! Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Quote: Den 2002-11-09 16:36, skrev Anders Leipsland:Klipp fra mitt siste PCPro:"I haddiskserien Deskstar finner vi Deskstar 60GXP som er, som navnet antyder, en 60GB harddisk"Det er feil. 60- går på at diskserien finnes med kapasitet opp til 60GB. Det blir ekstra ille når dem senere skriver:"I Maxtors DimondMax-serie finner vi harddisken Plus 60, der 60 forrvirrende nok ikke angir diskens lagringskapasitet."Som sagt, man kan godt kjøp en IBM 60GXP som ikke er på 60GB.De omtaler også IBM 60GXP som "i likhet med mange av de andre IDE-diskene, ganske støysvak"jaha? Så nå er IBM kjent for å være støysvak også nå og så avslutter vi med gullkorrnet:"Testens vinner, IBMs Deskstar 60GXP, vant på å både være rimelig kjapp, ha stor lagringskapasitet og ha en god pris. IBM er jo også kjent for kvalitetsvarer, så man i mindre grad er utsattt for feil med modellene"Nei, PCPro er definitivt ikke blandt de beste norske databladene. IDG's blader derimot :smile: Det er deilig å se at du aldri skriver feil eller gjør noe feil i det heletatt. PCPro og PC-World henvender seg til 2 forskjellige grupper.Du må regne med at det finnes noen der ute som har bedre kunnskaper enn deg,men ellers får du ha en riktig god helg da. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Quote: Den 2002-11-09 17:23, skrev nre1458:Det er deilig å se at du aldri skriver feil eller gjør noe feil i det heletatt. Takk takk Quote: PCPro og PC-World henvender seg til 2 forskjellige grupper. Sant sant, men uansett om PCPro henvender seg til systemansvarlige for bedrifter (typisk PCWN leser), avanserte PC brukere (PCpro lesere), eller nye pc brukere (HjemmePC) så er det ikke speiselt imponerende å skrive "IBM er jo også kjent for kvalitetsvarer, så man i mindre grad er utsattt for feil med modellene" rett etter at 75GXP "skandalen" var kjent. På det tidspunktet testen ble skrevet av IBM alt annet enn kjent for å ha få feil med modellene! Hvordan kan man ha tillit til et PC blad som så tydelig ikke har peiling på hva som skjer? Hadde det ikke vært for at jeg har kasta alle de 4 PC Pro bladene jeg har kjøpt kunne jeg mest trolig funnet ekstremt mange fler feil. Det er mulig at PC Pro har skjerpa seg (betydelig) siden jeg kjøpte siste blad, men jeg har mine tvil. Quote: Du må regne med at det finnes noen der ute som har bedre kunnskaper enn deg,men ellers får du ha en riktig god helg da. Vet om mange som kan mer enn meg. Du vil alltid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå