Gå til innhold

Forente forumbrukere mot misbruk av Ninja-smileyen


Skarstard

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Uff, folk liker da den smilieyen, da. :)

 

 

 

:ph34r:

7126680[/snapback]

 

 

Jada Hylo, spesielt i denne tråden virker den og slå an... :p

 

PS! Har du fått bytta undersåttene?

7126722[/snapback]

Ja, det funker fett det. :ph34r:

 

Undersåttene er byttet og nye. :cool:

7126768[/snapback]

 

Finfint Hylo, fordi når jeg kommer smygende med litt forstyrrende ulyder når flesket beveger seg over hindringer i terrenget frem mot containeren som du befinner deg i, så kan jeg ihvertfall slippe å subbe nesen i masse teip ... :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ninjaen var tøff i begynnelsen. Men nå er den liksom oppbrukt. Det finnes ikke en tråd uten den ninjaen siden den kom. Lag en "ninjakvote" på maks 2-3 ninjaer om dagen, da blir de brukt der dem passer, og ikke i setninger som "Jeg tok buss til jobb i dag. :ph34r: "

 

Jeg er bare sååå med på denne!.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Vel vel, hadde sett frem til en rolig vinter med lugging av lur, fjerntitting på fjernsyn, biting i underleppa (den er ikke liten), og hjernetom sludring på ce forum. Greit når man blir "drafted" så blir det full pupp (har spist vannvittig mye østrogen de siste timer), gå på med stive brystvorter i et frontalangrep mot disse unevnelige, som faktisk er enda mer uspiselige enn Gulost ..hark..spy..ingene presterte å presentere seg som. Skal det være en hjelpsom hånd til dere misbrukere for på sene nattetider og tilpasse deres ufyselig legemer til gravplasser som ligger på høykant mellom oss vanlige, så er jeg riktig kontakt ... sitter og håper, mens jeg smører balltreet med majones, røkelaks og dill :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...