Gå til innhold

Forente forumbrukere mot misbruk av Ninja-smileyen


Skarstard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg blir gjerne med i ninja-crewet.

jeg synes ninja smileyen er en maskert " :ermm: ", og en maskert " :ermm: " har vi intet bruk for!

7124376[/snapback]

Du har missforstått. Det er ingen som er i mot smileyen, men det er mange som er i mot at den brukes så ofte =)

7124399[/snapback]

 

det kan jeg være enig i, men jeg synes ikke Ninjasmileyen har et konkret budskap å gi oss!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Har funnet et forslag til torturmetode som kan passe for de unevnelige. Det forutsettes at man først lurer seg på dem helst i sovende tilstand (det burde kanskje ikke bli noe stort problem, da de allerede er hjernedøde). Det kan bli verre å feste tråden til nøttene, fordi det kreves mikrokirurgi for å få festet noe som helst til "ekornnøtter" ... :hmm:

 

Metode som allerede er kvalitetssikret:

 

Utpå morgenkvisten gikk han lykkelig og utmattet tilbake til rommet sitt.

 

Senere våknet han av en pressende følelse på brystkassen sin, han åpnet øynene og så en stor stein. På steinen var det en lapp med følgende beskjed.

 

 

\"Kinesisk torturmetode 1 : Stor stein på brystkasse.\"

 

Jaja tenkte dusten, hvis dette var det verste kineseren kunne finne på så var det vel ikke så farlig. Han tok steinen, gikk bort til vinduet og kastet steinen ut. Da la han merke til en ny lapp på vinduskarmen.

 

 

\"Kinesisk torturmetode 2 : Stein knytt fast i høyre testikkel.\"

 

Mannen så ned og oppdaget hyssingen som raste ut av vinduet. I all sin fortvilelse, flashet det igjennom hodet hans, kastrert eller noen knekte bein.

 

Valget var enkelt, han kastet seg ut av vinduet. På tur ned mot bakken så han et stort skilt med en ny beskjed

 

 

\"Kinesisk torturmetode 3 : Venstre testikkel knytt fast i sengestolpe.\"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...