Gå til innhold

Forente forumbrukere mot misbruk av Ninja-smileyen

Skarstard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gjorde noe av det samme nå, men gjorde hele greia til en link.

Tar gjerne imot forslag til forbedringer.

[url=http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=651509][color=blACK][size=2][color=red][size=1][i][b]Hjelp oss i kampen mot misbruk av Ninja-smileyen[/b][/i][/size][/size], [b]FFMMANS[/b][/color][/color][/url]

eilertsen, signaturen din ødelegger postene dine.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Skarstad @ Det burde bli laget et lite skriv om misbruk av denne smileyen, slik som vi bare limer inn når noen tråkker over streken.. Sånn som når mod. og adm. gjør når emnetittelen er dårlig..

7124270[/snapback]

Enig, men hvis den meldingen plutselig popper opp overalt på forumet vet jeg om noen moderatorer som ikke blir så glade.

Lenke til kommentar
Skarstad @ Det burde bli laget et lite skriv om misbruk av denne smileyen, slik som vi bare limer inn når noen tråkker over streken.. Sånn som når mod. og adm. gjør når emnetittelen er dårlig..

7124270[/snapback]

Enig, men hvis den meldingen plutselig popper opp overalt på forumet vet jeg om noen moderatorer som ikke blir så glade.

7124310[/snapback]

Da må vi ha straffemetoder, svarteliste ftw...

Lenke til kommentar
Jeg blir gjerne med i ninja-crewet.

jeg synes ninja smileyen er en maskert " :ermm: ", og en maskert " :ermm: " har vi intet bruk for!

7124376[/snapback]

Du har missforstått. Det er ingen som er i mot smileyen, men det er mange som er i mot at den brukes så ofte =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...