crazycooler Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Er det noen der ute som har peil på om 80mm vifta til "eksosen"på Sumbeam Nuuo 550w,er lodda eller festa med vanlig vifte kontakt inni" boksen"? Skulle så gjerne ha skifta denne,har kjøpt :http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC8015L12S&mcat=15s358. For orginal vifta støyer mye ,til å være oppgitt til 15db! Fikk tips på Primecooler vifta,håper noen kan svare på dette ,har ikke åpna psu`n enda. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Det vet jeg ikke, men i min Aspire som er ganske så lik (tror jeg) så er det koblet med enten 2pin kontakt eller 3pin husker ikke helt ... Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Har bare en anbefaling til dere som vil prøve å skifte vifte I Sunbeam Nuuo 550w psu, IKKE gjør det ,jeg skiftet til Primcooler men det funka ikke,dvs veldig lett å skifte 80mm vifte,men det sa pang og røyk endel når jeg da skulle starte opp,og dermed ingen strøm. Så dette er vel hittil den dyreste vifta jeg har bytta ut! Så nå blir det ny MIST psu Jippi!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå