Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke pcn til å starte med ny strømforsyner

Anbefalte innlegg

Heisann, kjøpte meg ny pc for 2 dager siden, fikk den idag og skulle igang med å koble alt opp.

Her er er hva jeg kjøpte.

Pcn

Bare fjern mus tastatur osv, og bytt ut skjermkortet med

SKjermkortet

Vel problemet som oppstår ihvertfall er :

Når jeg koblet sammen pcn oppdaget jeg at fra Powersupplyen var det ingen ATX_12V Kabel, leste i manualen og der stod det noe om 24-pin atx power supply. tenkte at det er vel hva jeg har da. og koblet det opp, "uten noe i atx_12v" plassen på hovedkortet.

Og det som da skjedde var jo at pcn ikke startet opp. Jeg tok da i bruk den gamle power supplyen i tillegg (bare atx_12v kabelen) og bruker nå da begge to for å få pcn til å funke. Det er jo litt strev da, så jeg lurte på om dere kan si meg om jeg har driti på draget, og må kjøpe meg en annen power supply. eller om det er noe jeg har gjort feil ?

og btw, vil også nevne at min 320g hdd. bare viser seg som 120g da jeg skulle instalere windows, og i windows er den fremdeles 120g. Kan noen hjelpe meg ?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det slik at du måtte bestille kabler i tillegg på psu?

7121837[/snapback]

Nei det fulgte med kabler på psu, men ingen p4 kabel, eller hva det nå enn heter

kjøpte den fra ps data. Det stod at den skulle leveres med 1stk p4 kabel, men jeg klarer ikke å finne den isåfall. ...

Endret av Alchem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...