Celusion Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 hahaha, dette er jo noe som kan skje med hvilken som helst mus da, ettersom hvordan du er vant til å holde den. Musesyken dette tenker jeg...da burde du enten bytte mus eller ikke game så mye Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Ett godt råd for å unngå musesjuka er rett å slett å ikke ta for lange pauser i gaming/generell pc-bruk! Det høres kanskje rart ut, men jeg fikk det rimelig fort og sliter med det enda, etter at jeg hadde en lengre pause fra CS! Kroppen og selvfølgelig høyrearmen min var ikke lenger vant til å sitte å spille, dermed fikk jeg senebetennelse i skulder, overarm og delvis albue og underarm i tillegg.. not nice, at all! :!: Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg har harr både MX500, 518, DiamondBack, Copperhead og Habu. Jeg må si det at det er langt mer anstrengende for arm og håndledd å bruke "fingermusene" DiamondBack og Copperhead enn de 3 andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå