Kaggen Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Hei Kan noen svare på det siste spørsmålet på denne tråden av Kaggen??Tidligere tråd Emnetittel endret. Navn på maskin IPadresse på Win98maskin og XPmaskiner Fysisk kobling fra PC mot resten av nettverket Arbeidsgruppe Er det installert noe form for brannmur? Win98-manskinen er en Rec maskin fra 2000. Min maskin er bygget: Asus A8N - SLI, AMD Athlon 64 3500+, 1024 MB, si fra om mer info trengs.. Broderns pc er en Packard Bell med MCE, skal sjekke hvilken når han har stått opp... Ipadresser: Ethernet-kort Lokal tilkobling 4: Min maskin: Tilkoblingsspesifikt DNS-suffiks : Beskrivelse . . . . . . . . . . : NVIDIA nForce Networking Controller Fysisk adresse . . . . . . . . . : 00-11-D8-A2-8B-AF DHCP aktivert. . . . . . . . . . : Ja Automatisk konfigurasjon aktivert: Ja Automatisk konfigurasjon av IP-adresse. . . : 169.254.248.2 Nettverksmaske . . . . . . . . . : 255.255.0.0 IP-adresse . . . . . . . . . . . : fe80::211:d8ff:fea2:8baf%4 Standard gateway . . . . . . . . : DNS-servere. . . . . . . . . . . : fec0:0:0:ffff::1%2 fec0:0:0:ffff::2%2 fec0:0:0:ffff::3%2 De andre vet jeg ikke, kan sjekke Packard Bell-en senere, men cmd kommandoen funker ikke i 98.. For tiden er min pc og 98-en koblet til en Jensen switch og så videre til modem(MCE maskinen er bare noen dager gammel).. men siden 98-en er oppe og de to andre er nede skal vi kjøpe en ekstra switch til å ha nede..(vet ikke om den nye switchen skal kobles til en port på en gamle switchen). Arbeidsgruppe?? Forstår ikke helt... Er brannmur på min pc(windows sikkerhetssenter), og MCE-en, men ikke på 98-en... Er ikke så veldig god på nettverk og slikt, som dere sikkert forstår, så veldig god info er litt vanskelig å komme med.. Endret 22. oktober 2006 av Kaggen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Kaggen: Dette bør du ha med av info i denne tråden. Du bør f.eks ha med: Navn på maskin IPadresse på Win98maskin og XPmaskiner Fysisk kobling fra PC mot resten av nettverket Arbeidsgruppe Er det installert noe form for brannmur? Oppdater første post, så slipper denne tråden å stenges. Lenke til kommentar
laagen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kan denne være noe for deg? http://www.annoyances.org/exec/show/article04-108 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå