Tigeren Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg lurer på om noen vet når CS 1.6 kommer ut, og hvilke endringer som er gjort... har hørt noen rykter om et par nye våpen..(?)... Det jeg håper på er at det er like bra å spille på høy oppløsning som på lav... At AWP siktet ikke følger oppløsningen lengre.. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Joda. Nye våpen. Release: jeg vil anta når Counter-Strike: Condition Zero kommer ut. Updates: Lyd bugen er endelig fiksa. På tide. :smile: 2 nye våpen. Galil og FAMAS. Galil = blanding av Colt og AK til ca. 2700. FAMAS = blanding av FN P90 og AK til ca. 2500. I tillegg får du et Riot Shield som bare kan brukes av CT og bare sammen med Five Seven. Pris: Uvisst. Inferno og Aztec for en liten makeover. Bare nye teksturer vel og merke. For mer info kan du se her. _________________ AMD XP 1800+@2000+ Abit KR7A-RAID 512Mb TwinMOS PC2100 DDR Creative Geforce 3 Ti 500 Quantum Fireball Plus AS 20 GB 2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID 0 Plextor 40/12/40 Chieftec DX-01BL-D [ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-11-07 13:43 ] Lenke til kommentar
kdog Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 jeg synes de skulle fikset det slik at man ser med og uten lyddemper på andre (utenfra..) jeg veit det ikke er et realistisk spill, å ville ødelagt en del, men AK er jo ikke så treffsikker på første kula i virkeligheten, vell? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå