Gå til innhold

Hvor kjøper man wii?

Lapette

Anbefalte innlegg

Har problemer med å søke i forumet - regner kanskje med at det er laget en topic om dette alt, så sorry!

Hvor kjøper dere nintendo wii- ikke lenge til nå ass!

Funnet de tre magiske spillene jeg skal kjøpe med. kanskje fire.

Zelda,

Rayman,

Red Steel

og kanskje det derre wii play eller hva det nå heter.

Er det noe wii + spill-pack noe sted?

for foreløpig bare 600kr (noe jeg vant på online poker) - men gi med en liten donasjon til Nintendo Wii på paypal "[email protected]" - så lager jeg en post med masse komplimenter om hvor tøff og barsk du er! :):ph34r:

og ja, jeg blir brilleglad for 5kr! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det finnes noen Wii + spill-pack noe sted, men du får jo med WiiSports med i selve pakken om du ikke vet det fra før.

Jeg gjør som Bruskork, og drar med meg en kameratgjeng og gjør det samme. Ikke bare for å være sikret, men fordi det kommer til å bli veldig gøy, samtidig som man får en veldig "endelig"-følelse! ;)

Jeg satser på Elkjøp Stormarked på Jessheim.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

La inn en preorder hos Komplett, har ennå ikke bestemt meg for hvorvidt jeg faktisk vil ha en Wii eller ei, men er greit å ha en i bakhånd i tilfelle.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har du/noen erfaringer med Absoluttspill? Eventuell hvor lang leveringstid osv?

7211229[/snapback]

Utenom det at jeg nå har sendt en del mail til de i forbindelse med releasen av Wii og en del annet, og fått masse fornuftige og gode svar, så har jeg ingen erfaring med butikken, men om du leser i denne tråden så har jeg spurt om akkuratt det, og det var visst bare gode ting å høre om AbsoluttSpill :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...