Lapette Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Har problemer med å søke i forumet - regner kanskje med at det er laget en topic om dette alt, så sorry! Hvor kjøper dere nintendo wii- ikke lenge til nå ass! Funnet de tre magiske spillene jeg skal kjøpe med. kanskje fire. Zelda, Rayman, Red Steel og kanskje det derre wii play eller hva det nå heter. Er det noe wii + spill-pack noe sted? for foreløpig bare 600kr (noe jeg vant på online poker) - men gi med en liten donasjon til Nintendo Wii på paypal "[email protected]" - så lager jeg en post med masse komplimenter om hvor tøff og barsk du er! og ja, jeg blir brilleglad for 5kr! Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Satser på å legge meg utenfor elkjøp den 7. desember Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Vet ikke om det finnes noen Wii + spill-pack noe sted, men du får jo med WiiSports med i selve pakken om du ikke vet det fra før. Jeg gjør som Bruskork, og drar med meg en kameratgjeng og gjør det samme. Ikke bare for å være sikret, men fordi det kommer til å bli veldig gøy, samtidig som man får en veldig "endelig"-følelse! Jeg satser på Elkjøp Stormarked på Jessheim. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 La inn en preorder hos Komplett, har ennå ikke bestemt meg for hvorvidt jeg faktisk vil ha en Wii eller ei, men er greit å ha en i bakhånd i tilfelle. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ohh.. Trodde ikke dem kom med preorders på Wii enda.. Får vel inn å legge meg inn jeg også Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Møtter opp utenfor Lefdal/Expert/Elkjøp etter hva som blir billigst i Sandvika tidlig om morningen 8. desember:) Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Forhåndsbestilte hos Spaceworld allerede i mai, så er ganske sikker på å få en maskin i hvert fall. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 hehe, bra ass! Høres ut som om det blir en del overnattinger. det er jo genialt. keen på å joine! men sinnsykt kaldt den 8. Desember :O Lenke til kommentar
master_al Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Jeg la av på den lokale Spaceworld-sjappa i august, så er ihvertfall sikret maskinen. Er vel først i køen, så dette blir bra. Eneste som jeg lurer på nå er prisen på spaceworld Endret 3. november 2006 av master_al Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Fyrte inn en bestilling hos MPX.no en gang i september. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Bestilte hos Komplett nå jeg, lurer på om de har nok til at jeg får konsollen tidlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Sett siste Southpark episode da? Dere får gjøre som Cartman hvis dere ikke klarer å vente. Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Har forhåndsbestillt på AbsoluttSpill som har den laveste prisen på Wii i Norge jeg har sett til nå (2395 kr + 29 kr frakt). Lenke til kommentar
aspic Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Har du/noen erfaringer med Absoluttspill? Eventuell hvor lang leveringstid osv? Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg vil ikke anbefale noen å stå ute i kulda i kø... gjorde dette selv 2 desember i fjor og aldri mer.... ( fikk jo en xbox360 da ) Satser på å gå inn på elkjøp etter jobb og er den utsolgt kjøper jeg meg ett nytt spill til 360'n og venter en uke... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Satser på at Nintendo sender ut nok konsoller til at det dekker behovet rundt juletider slik at mine kjære foreldre MÅ kjøpe en til meg! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Møtter opp utenfor Lefdal/Expert/Elkjøp etter hva som blir billigst i Sandvika tidlig om morningen 8. desember:) 7123083[/snapback] Du har nok størst sjanse i å få tak i en der den er dyrest... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Var egentlig litt i tvil om hvorvidt jeg skulle gidde å kjøpe den med en gang den kom ut, men da jeg så skjermbilder fra TP her om dagen smeltet jeg totalt. Nå er den forhåndsbestilt. Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Har du/noen erfaringer med Absoluttspill? Eventuell hvor lang leveringstid osv? 7211229[/snapback] Utenom det at jeg nå har sendt en del mail til de i forbindelse med releasen av Wii og en del annet, og fått masse fornuftige og gode svar, så har jeg ingen erfaring med butikken, men om du leser i denne tråden så har jeg spurt om akkuratt det, og det var visst bare gode ting å høre om AbsoluttSpill Lenke til kommentar
aspic Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Takker, men gambler heller på at komplett leverer varene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå