The Ghost Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Skulle ta ut en ram brikke fra pc'n til mamma (hun har 2stk) og etter det ville ikke datan starte så jeg tok ccmos og det hjalp ikk eså jeg satt den gjenstående brikken i en annen slott (hadde tatt ut begge to) fant da ut at støv blokket for kontakt, men nå er det det og det kommer ikke noen pipping (POST). Men nå så for jeg ikke opp noe bilde på skjermen og jeg har prøvd med 2 forskjellige skjermkort ... HELP, hun kverker meg oim jeg ikke fikser det ... (litt overdrevet) Takker Endret 21. oktober 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Må tillate meg en B*UMP da mamma er avhengig å få brukt pc'n i kveld/natt ! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Sjekk om kablene sitter på plass inne i kabinettet Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Alt av strøm kabler er koblett til , men ikke P4 kontakten da det ikke er ingang til den på hovedkortet ... Koblet også til en 80MM vifte men det skal ikke ha så mye å si (?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå