Lch Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Forresten, total sum fra A&BSound ble 248,43 inkludert frakt. Sweeeet. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 ingen som vet om et sted jeg kan få kjøpt denne? hmmm, oslo området,, Lenke til kommentar
sof Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 video nova, majorstuen har begge pakkene inne. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 hmm, helst i nærhtene av ski/kolbotn da.. hehe, men begynner vel å bli litt for spessifisert. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Latterlig, Akersmic har plutselig skrudd opp fraktprisen på bokstøtteutgaven med 100 kr.. HELT uten noe som helst forvarsel. Hvis den kommer med en høyere regning, skal det klages, siden prisen var mye lavere da jeg la inn bestilling. Hvis jeg ikke får no vettugt svar fra Akersmic i dag, stikker jeg ned på Elkjøp og får den til 470,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå