Simkin Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 har et problem i VLC.. når jeg ser film og legger ved en subtitles fil, så vises bare noe av teksten.. altså virker som den hopper over setninger, jævli irriterenes.. bare noe som kommer med, plutselig kommer det tekst, andre ganger ikke.. har ikke problemet i media player.. noen som har en løsning? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Har aldri fått til subtitles i VLC, helt håpløst å få de til å vises på rett tidspunkt som du sier. MPC er bedre i så måte. Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 hmm.. har aldri hatt noe problemer med dette. Har bare prøvd meg fram med forskjellige subtitles som er laget til filmen. Noen passer, andre ikke. Har heller ikke hatt problemer med at jeg ikke ser hele teksten. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 lest denne? http://www.videolan.org/doc/play-howto/en/ch03.html#id290387 forresten så er jeg helt enig i at media player classic (ffdshow er like bra) er tingen å bruke til film med tekster Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) er faktisk mye klarere og bedre bilde i vlc kontra media player 10.. har prøvd å justere mp10, men vlc er klart bedre! derfor skulle jeg ha hatt subtitles til å fungere skikkelig.. Endret 21. oktober 2006 av Nish Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Velg "open file", huk av på "use subtitle file", velg "advanced setting", på "subtitles text encoding" velger du ikke "default", men ISO-8859-1 (eller ISO-8859-2, husker ikke helt hvilken), deretter velger du bare "ok" og bruker browse-funksjonen til å finne filen du skal spille av. Da skal du normalt slippe problemet med at den hopper over setninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Men så kommer problemet med at subtitlene kommer litt for fort eller for sent selv om de har samme FPS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Men så kommer problemet med at subtitlene kommer litt for fort eller for sent selv om de har samme FPS. 7122282[/snapback] Ja, det problemet skulle jeg gjerne visst hvordan man løste. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Men så kommer problemet med at subtitlene kommer litt for fort eller for sent selv om de har samme FPS. dette kan justeres forholdsvis lett i Media Player.. man justerer samtidig som man ser filmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Men så kommer problemet med at subtitlene kommer litt for fort eller for sent selv om de har samme FPS. dette kan justeres forholdsvis lett i Media Player.. man justerer samtidig som man ser filmen. 7123323[/snapback] Jaja, i Media Player (Windows?). Men ikke i VLC... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå