Gå til innhold

2x1024Mb DDR2 900 til kr 2500,- ?!


Nassuz

Anbefalte innlegg

Er ihvertfall ikke shg som har bommet på timingsene.

Link til produktsiden

Hvis man ser igjennom de forskjellige hastighetene av ddr2 turbo memory pqi selger så ser det ut som om det jevnt over er lave timings.

7160936[/snapback]

 

 

NICE :D ...... Bare å ha litt tolmodighet så kommer de nok snart,skal teste de på et DFI Infinity ULTRAII M2 og ASUS NF M2 (Muligens det beste overklokkemicroatx kortet til nå) Begge AM2. Nå må jeg si jeg gleder meg :)

7164401[/snapback]

 

Har du noe mer info om Abit NF-M2 nView, eller link til en test? Har hørt flere si at dette skal være så bra på overklokking, men har tilgode å se en eneste test av kortet, det eneste jeg har funnet er et par brukererfaringer..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nassuz:

Hvilke kabinetter skal du bruke til mATX korta dine?

7196799[/snapback]

 

Dette https://prisguiden.no/product.php?productId=35760

Vet ikke helt om jeg skal putte Optyn min der(+Dfi RS482 mATX) eller Abit NF M2,

er vel kjerringa som skal ha Abiten,får karnsje kjøpe 2 Silverstone kabinetter :!:

DFI + Opteron 146 er bare leketøyet mitt,måtte kjøpe nå når prisen var gått såpass ned,og det er så gøy,den klokker lett over 3Ghz og er nok favorittcpun min.

den "store" pcn DFI Infinity UltraII M2 + X2 4600 bruker jeg et Lian Li 6277B (Vannkjølt cpu+gfx Msi 7900GTO)

Anng. tester av Abitkortet er jeg ikke helt sikker,men tror jeg så noen poster på overclock.net.

Flott kort,eneste er at den er lite klokkevillig fra bios,må bruke clockgen fra windows,men det klokker bra derfra. Mulig en biosoppdatering hjelper,men ingen ny bios sist jeg sjekket...forrige uke.Google litt....

Jeg har ikke testet Abiten max på klokking ennå,men jeg leser de sier det klokker bedre enn Biostar Tforce mATX som skal være noe av det bedre mATX for overklokking

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...