Gå til innhold

Å fjerne underhudsfett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476

Lureste er vel å være på en lavkarbodiett i tillegg. Spis slik bodybuilderne gjør før konkurranse, finner sikkert noen kostholdsprogrammer på iform.no eller treningsforum.no ...

Lenke til kommentar
Jeg tenker at å få bort underhudsfett best lar seg gjøre rett og slett ved kondis-trening? Jeg bor i 12 etasje i blokka her og vurderer å begynne å løpe trappene opp og ned. Er dette en god idé? Hvor ofte og hvor intenst bør jeg isåfall gjøre dette?.

7121455[/snapback]

Så vidt jeg vet er det beste å kjøre kardio.

Tror også Gerilja-kardio skal være det beste programmet for å forbrenne fett.

http://www.iform.no/pub/art.php?id=23

Endret av Road11
Lenke til kommentar

For å gå ned i vekt er det vel bare en ting som fungere: Mindre inntak av energi i forrhold til hva man forbrenner.

Men dersom man spiser alt for lite, vil det føre til at kroppen "bremser" ned forbrenninge, og du vil bruke lenger tid på å gå ned i vekt.

Man må finne balansen der.

Stå opp tidlig og ta deg en kort løpetur, før du spiser frokost for å få i gang forbrenningen.

Spis oftere og mindre måltider for å holde i gang forbrenningen.

Det er masse som spiller inn, og kunne sikkert fyllt ut flere sider med små pirkete ting.

Men jeg anbefaler heller iform.no for tips.

Lenke til kommentar
Jeg tenker at å få bort underhudsfett best lar seg gjøre rett og slett ved kondis-trening? Jeg bor i 12 etasje i blokka her og vurderer å begynne å løpe trappene opp og ned. Er dette en god idé? Hvor ofte og hvor intenst bør jeg isåfall gjøre dette?.

7121455[/snapback]

Så vidt jeg vet er det beste å kjøre kardio.

Tror også Gerilja-kardio skal være det beste programmet for å forbrenne fett.

http://www.iform.no/pub/art.php?id=23

7122948[/snapback]

Er denne treningen så effektiv som den høres ut som? :)

Lenke til kommentar
Jeg lurer på en ting. Ifølge tabellen så varer det hele 12 minutter hvis du følger den tabellen som er på den linken. Er det alt som skal til, eller må du gjøre det flere ganger etter at du er ferdig med den første runden?

7135994[/snapback]

12 min - thats it.

Meget fin treningsmåte i forhold til tiden man legger i.

Lenke til kommentar
Tviler litt på det programmet, kan jo ikke være like effektivt med 12 min med pauser og spurt som å sykle f.eks 1 time(?) Er ganske skeptisk.

7136083[/snapback]

Alt er relativt egentlig, men ja g-k er effektivt.

Btw. igjen er det ulike måter å sykle den timen på. Langkjøring (1 time tversgjennom), terreng (skiftende tempo), intervall (tempo, rolig, tempo rolig), puls (fks. oppvarming, så 4x4mins runder med makspuls - så 80% i pausene imellom, nedtrapping - litt som g-k)

Lenke til kommentar
Jeg lurer på en ting. Ifølge tabellen så varer det hele 12 minutter hvis du følger den tabellen som er på den linken. Er det alt som skal til, eller må du gjøre det flere ganger etter at du er ferdig med den første runden?

7135994[/snapback]

12 min - thats it.

Meget fin treningsmåte i forhold til tiden man legger i.

7136075[/snapback]

Såpass ja. Personlig syns jeg det høres ganske lite ut, men jeg ser jo også at det kan være skikkelig pes å fullføre dette. Dette må nok testes ut.

Lenke til kommentar
Prøvde g-k nå, ikke løping, men på ergometersykkel. Var ganske slitsomt. Kan tenke meg at det er et helvete hvis man løper istedenfor.

7141936[/snapback]

Det kan jo tenkes, men hvis jeg blir kvitt det fettet jeg har på kroppen så er det sannelig verdt det.

Jeg regner med at det er best å gjøre denne øvelsen FØR jeg spiser frokost, altså før forbrenningen starter? :)

Skal ha min første øvelse i morra tidlig, må opp kl 06.45 for å ta en løpetur.

Endret av Mortex2001
Lenke til kommentar
G-K øken blir jo bare 12 minutter, men du skal ha med en oppvarmingsdel og en nedtrappingsdel. Hvis du legger til 8-10 minutter til oppvarming og det samme til nedtrapping så har du en kort og grei treningsøkt.

7145767[/snapback]

Men G-K økten skal jo bare være på 4 minutter, også skal du ha 4 min til oppvarming og 4 min til nedvarming.

Endret av Mortex2001
Lenke til kommentar
G-K øken blir jo bare 12 minutter, men du skal ha med en oppvarmingsdel og en nedtrappingsdel. Hvis du legger til 8-10 minutter til oppvarming og det samme til nedtrapping så har du en kort og grei treningsøkt.

7145767[/snapback]

Men G-K økten skal jo bare være på 4 minutter, også skal du ha 4 min til oppvarming og 4 min til nedvarming.

7150826[/snapback]

Jepp, det er kun de fire midterste minuttene av de tolv minuttene som virkelig er intense. 20 sek intens og 10 sek hvile, 8 slike blir tilsammen akkurat 4 minutter, men det er tungt nok som det er, selv om det er bare 4 minutter :D

Lenke til kommentar

7145767[/snapback]

7150826[/snapback]

Hvis man spiser laks, poteter, hvit saus og gulrøtter... er det bra eller dårlig? Blir det alt for feit mat?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...