tobbesen Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hei. en annen venn av meg skal ha pc nå, og ved hjelp av en venn av ham, skal vi sette sammen selv. ser dette bra ut? https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=36677 trenger han en annen psu? hvis han senere vil ha cf? passer cpu kjøler etc, jeg kommer til å overklokke cpu for ham med litt hjelp, men det kommer jeg forhåpentligvis til senere Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Du må krysse av for deling av handlekurv.. Ser ikke en dritt ^^ Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 ser nå at det skjermkortet ser helt fucka ut, h¨åper netshop tar inn sapphire x1950pro da blir det i så fall det Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Du må krysse av for deling av handlekurv.. Ser ikke en dritt ^^ Gidder du? Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 glemte å¨trykke oppdater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå