Gå til innhold

X360 og Creative Inspire T7900

Graimer

Anbefalte innlegg

Halla.. Lurte på om dette var mulig... å koble Creative Inspire T7900(7.1 anlegg) sammen med en X360.. har en 32" Widescreen tv og Logitech Z-5500 i et annet rom(som jeg vet at funker bra), men hvis det hadde vært mulig å koble disse høytalerne til xbox 360, kunne jeg hatt den på rommet.. noen som vil gi meg et enkelt og greit svar? personlig tror jeg ikke at det fungerer, men det er jo lov å spørre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det går helt fint.

7121437[/snapback]

Kunne du gått litt mer spesifikt?? hvilken kabler trenger jeg f.eks.?? til pc kjører jeg jo 3 kontakter(pga Analog 7.1... har Audigy 2 ZS på pcen), og 360'n tar jo ikke de 3 kablene, så jeg må jo ha noe spesielt for å få overgangen... litt info om dette som kunne hjulpet meg hadde vært bra...

altså, hvilken kabler trenger jeg og hvordan de skal brukes(viktigst er vel hvilken kabler)

Lenke til kommentar

Jeg husker ikke hva det heter men du kan bruke en som minner om "at128" og "at140" på denne siden: http://www.audio-media.no/content/products...erie.asp?id=151

Da plugger du bare den røde og hvite audio pluggen fra xboxen inn i den og setter den inn i headsetuttaket på anlegget. Du får også kjøpt en overgang som du plugger den røde og hvite fra xboxen i, og som du kan plugge alle de tre kablene inn i også, men husker ikke hvor jeg så den.

Lenke til kommentar
Jeg aner ikke om 360 støtter 7.1 anlegg. Men hvis den gjør det, må du bruke optisk kabel, i likhet med Z-5500.

7128334[/snapback]

Vel, optisk kabel er ikke no for T7900... får vel se om jeg kan finne fram koblingen fra altec lancing høytalerne mine(fra rød/hvit til minijack st.), så heller ta en stereokabel fra den og inn til in-line kontakten på "fjernkontrollen" til høytalerne.. men jeg kommer aldri i verden til å få no sorround da.

Nei, det blir nok ikke no bra, får vel ha den i stua da, for der har jeg den optiske kabelen som jeg brukte mellom gammel xbox og z-5500... ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...