Glufsa Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 jeg har en server som jeg gjerne ville ha slått av med pc'en min gjennom nettverk. hvordan gjør jeg det? viss dere skal komme med eksempler så heter pc'en blackfire (\\blackfire) Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Tror det skal gå å taste inn: \\blackfire;shutdown i adresse-feltet. Er ikke sikker, men synes jeg har hørt noe i den retningen... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Tror det skal gå å taste inn: \\blackfire;shutdown i adresse-feltet.Er ikke sikker, men synes jeg har hørt noe i den retningen... 7121180[/snapback] hvis det er så enkelt så hadde det vel vært brukt litt mere som prank på lan? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 mange som gjør det er forresten på lan nå, hvordan sender jeg winpopup meldinger? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 jeg har en server som jeg gjerne ville ha slått av med pc'en min gjennom nettverk. hvordan gjør jeg det? viss dere skal komme med eksempler så heter pc'en blackfire (\\blackfire) 7121130[/snapback] win xp 32bit Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hehe, ja... Men, hørte at en i usa tastet d inn da han trodde d ikke skulle være så enkelt, men litt senere fikk han konfiskert d som var av elektronisk utstyr av purken. Og serveren var nede i to døgn, Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 test med realvnc eller tightvnc så får du no remotedesktop crap som lar deg styre den. det er det letteste og mes sansynlig det tryggeste passord i plaintext er no drit om noen ser det men er cmdkomando for dette ja Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Pro eller vanlig? Har du pro kan du logge på den via remote desktop og slå den av. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Freeware/Shareware Remote Shutdown Endret 21. oktober 2006 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Du kan sende konsoll-melding fra datamaskinbehandling. Handling -> alle oppgaver -> send konsollmelding Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Det er 2 løsninger her. Det ene som nevnes er via remote desktop. Nr 2 er å kjøre en kommando fra CMD. Hvordan du gjør dette står det alt om i "Nettverk FAQ" under kategorien nettverk her på forumet. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 vnc fungerer fint til å slå av en pc på nettverket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå