Erling E. Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Når Xbox kom i USA, Europa og Japan kom den med to forskjellige typer kontrollere. I USA og Europa fikk vi den store kontrolleren, mens de i Japan fikk en egen kontroller. Den japanske versjonen var mindre og hadde et noe annerledes knappeoppsett. Dette ble gjort med tanke på at japanere generelt er mindre enn amerikanere og europeere. Les hele omtalen Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Har du prøvd "Thrustmaster 360 Programmable Gamepad" ? Jeg har selv prøvd denne mot den som følger med XBox'en og de kan kort og godt ikke sammenlignes i det hele tatt! ms sin kontroller føles så "knotete" ut i sammenligning at når en først har prøvd tm sin så vil en IKKE tilbake... JEG kan i allefall ikke skjønne hvordan du kan være en tilhenger av ms sin orginale kontroller... Men selvfølgelig... når en ikke vet om bedre så... :wink: Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Er dere sikkre på at de vil slutte å produsere den orginale kontrolleren, jeg sendte mail til microsoft og de sa at de ikke ville slutte å produsere den. Her er svaret jeg fikk fra dem: Hello, Thanks for contacting the Xbox Customer Care Team with your query. Microsoft, announced its "Controller S" will be on sale across Europe from 1st November for an estimated street price of 39.99 EUR / 24.99 GBP. Controller S is the Xbox answer to gamers who wanted more choice. Smaller than the standard Xbox controller and featuring a new button layout, Xbox Controller S allows gamers to choose the controller most comfortable for them, both of them will remain on the market. For the latest updates on release dates please visit: http://www.xbox.com (choose your country from the list on the top right hand side). If you require further assistance please do not hesitate to contact us. Regards, Xbox Customer Care Team Legg spesielt merke til det med: both of them will remain on the market. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Synes begge kontrollene er bra, var litt skeptisk til S første gangen, den var for liten! Men etter litt tilvenning så funker denbedre, blant annet stikkene er mye bedre synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg