Boombox Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Heisann! Skal konfigurere sikkerheten for trådløst nett, men har lånt bort routeren en stund, og nå når vi har fått den tilbake husker jeg f**n ikke passordet! :O Har forsøkt å nullstille routeren med RESET-knappen på baksiden, men det hjelper ikke. Den har også stått uten strøm en stund, men det hjalp heller ikke. Er det et batteri på innsiden man kan f.eks. ta ut, e.l.? Routeren er en TopCom Skyr@cer WBR 254G, tilsendt fra Bluecom. Håper på gode svar, mvh Jan Rune Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 hadde samme problmet..jeg fant ut at hvis man resetter den har man ca. 10 min på seg å gjøre det man må så kommer passordet på igjen Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Last ned manualen og kikk der. MAnge finurlige måter det gjøres på. Lenke til kommentar
Boombox Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Last ned manualen og kikk der. MAnge finurlige måter det gjøres på. 7121161[/snapback] Har gjort det allerede. Fant omsider ut at man var nødt til å holde reset-knappen inne i langt over ti sekunder, mens routeren var slått på. Slo meg faktisk DA fungerte det, og den var tilbake i fabrikk-setting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå