Gå til innhold

REPP - The Recent Emo Pic Post

Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han er knarker, han har faktisk problemer. Emoer syter over småting som at foreldre ikke forstår, ikke faktiske problemer.

7925017[/snapback]

Men det at han brukte knark er sannsynligvis ikke problemet i seg selv. Det var det nok heller samfunnet som tok seg av.

7927265[/snapback]

EMOARGUMENT!

Skyld faen ikke på samfunnet for at du ødelegger livet ditt.

Lenke til kommentar
Mener å huske at din tidligere definisjon var: ''Det som skiller emoer fra andre mennesker, er hvordan de håndterer problemene'' ikke hvilke problemer de har.  :ermm:

7925027[/snapback]

Hvis man er fattig knarker med ødelagt liv, så kan man gjøre akkurat som man vil uten å være emo. Det med emo er å være overemosjonell og overreagere på mindre problemer som alle opplever. En passende omformulering er "Det som skiller emoer fra andre mennesker er hvordan de håndterer hverdagslige problemer".

Eksempel:

Jeg rakk ikke bussen idag, så jeg måtte ta neste.

Jeg rakk ikke bussen idag, så jeg dro hjem, slo på My Chemical Romance, kuttet meg, hatet verden litt og postet deretter bilder av meg selv på MySpace.

7925041[/snapback]

Kan jo hende han ikke rakk bussen, og ble da så lei seg at han begynte på det værste narkis kjøret. Da er det emo.

Lenke til kommentar
Skjønner foresten ikke hvordan dere ser at han er knarker, selv om han sannsynligvis er eller har vært det.

7927774[/snapback]

Fordi det er Jared Leto fra Requiem for a Dream, og han var knarker. Ser du filmen, så ser du ganske raskt at han var selv ansvarlig, ikke samfunnet/staten/kapitalisme/Bush/hvem det er nå er inn å skylde på.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Jeg rakk ikke bussen idag, så jeg måtte ta neste.

Jeg rakk ikke bussen idag, så jeg dro hjem, slo på My Chemical Romance, kuttet meg, hatet verden litt og postet deretter bilder av meg selv på MySpace.

7925041[/snapback]

Syntes det der hørtes litt overdrevent ut! :!:

Skal se om jeg får posta noe eksempelbilde når jeg kommer hjem, og om jeg gidder og har tid. :p

Lenke til kommentar
Skjønner foresten ikke hvordan dere ser at han er knarker, selv om han sannsynligvis er eller har vært det.

7927774[/snapback]

Fordi det er Jared Leto fra Requiem for a Dream, og han var knarker. Ser du filmen, så ser du ganske raskt at han var selv ansvarlig, ikke samfunnet/staten/kapitalisme/Bush/hvem det er nå er inn å skylde på.

7931288[/snapback]

Oki har ikke sett filmen ;)

Det har ikke noe med hvem det er inn å skylde på btw.

Lenke til kommentar

Greit nok, det er mange emoer som skader seg selv for sosial status i sitt miljø.

Men... det de fleste som sliter med selvskading gjør det ikke for dette, og det er problem for dem. Så selv om emoene som kutter seg selv for oppmerksomhet er idioter så betyr ikke det at alle er det.

Dessuten er det ikke det denne tråden går ut på. (Selv om det helt sikkert finnes noen teite emo-antenttion-whores som legger ut bilder av kuttingen sin...)

Lenke til kommentar
Greit nok, det er mange emoer som skader seg selv for sosial status i sitt miljø.

Men... det de fleste som sliter med selvskading gjør det ikke for dette, og det er problem for dem. Så selv om emoene som kutter seg selv for oppmerksomhet er idioter så betyr ikke det at alle er det.

Dessuten er det ikke det denne tråden går ut på. (Selv om det helt sikkert finnes noen teite emo-antenttion-whores som legger ut bilder av kuttingen sin...)

7965939[/snapback]

Selvskading er ikke et problem som burde eksponeres om det faktisk er et problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...