April Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Du kan jo hive en mopp på hodet... Går nesten for det samme Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Du kan jo hive en mopp på hodet... Går nesten for det samme 7910136[/snapback] Hmm. HVa om jeg bare tar alt håret rett ned? Er det emo nok? Og bruker briller kanskje? Lenke til kommentar
April Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Og slips! Det er ett must! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) *løpe og leke* I'm not emo enough. Også har jeg bare MBen til å ta bilder med. Ser ikke slipset engang. =( Endret 9. februar 2007 av Marley Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Du så egentlig mer ond ut enn emo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Marley is the evil-emo! Han er ferdig med å kutte seg selv, nå kutter han andre i stedet. Jeg ser en helt anstendig skrekkfilm Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Marley is the evil-emo! Han er ferdig med å kutte seg selv, nå kutter han andre i stedet. Jeg ser en helt anstendig skrekkfilm 7911077[/snapback] Thou shalt fear the evil-emo! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) my only dream is to belong with those like me but there are none like me you dont understand what i am going through you think you know pain you know nothing Endret 11. februar 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 my only dream is to belong with those like mebut there are none like me you dont understand what i am going through you think you know pain you know nothing 7918089[/snapback] Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Fjortiss. Ta noen skikkelige emobilder nå da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg har ikke håret til en emo, da må jeg begynne å photoshoppe inn hår og sånt. Jaja, kanskje i løpet av natten.^^ Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hehe, ikke se i kamera heller. Du må se ned og være litt trist og lei og sint av deg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Ser du ikke forakten i øynene mine? Jeg hater konformister og.. eh.. rosa. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hehe, ikke se i kamera heller. Du må se ned og være litt trist og lei og sint av deg. 7922474[/snapback] siden du vet så mye om hvordan en emo skal se ut. Hvorfor ikke poste ett bilde selv? Så ser vi om du er så flink Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hmm, godkjent? 14..... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Du ser alt for selvsikker ut. Solbriller er heller ingen emoting. Dessuten var du på grensa til heit, ingen emoer er heite. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Han er knarker, han har faktisk problemer. Emoer syter over småting som at foreldre ikke forstår, ikke faktiske problemer. Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Mener å huske at din tidligere definisjon var: ''Det som skiller emoer fra andre mennesker, er hvordan de håndterer problemene'' ikke hvilke problemer de har. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Mener å huske at din tidligere definisjon var: ''Det som skiller emoer fra andre mennesker, er hvordan de håndterer problemene'' ikke hvilke problemer de har. 7925027[/snapback] Hvis man er fattig knarker med ødelagt liv, så kan man gjøre akkurat som man vil uten å være emo. Det med emo er å være overemosjonell og overreagere på mindre problemer som alle opplever. En passende omformulering er "Det som skiller emoer fra andre mennesker er hvordan de håndterer hverdagslige problemer". Eksempel: Jeg rakk ikke bussen idag, så jeg måtte ta neste. Jeg rakk ikke bussen idag, så jeg dro hjem, slo på My Chemical Romance, kuttet meg, hatet verden litt og postet deretter bilder av meg selv på MySpace. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå