IntelAmdAti Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 pontifex 2 er kommet ut! det går ann og laste ned demo ifra siden deres http://www.chroniclogic.com trenger skikkelig bra hardware for å kjøre på beste grafikken, sikkert radeon9700 minst. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Det så jo lovende ut. Men demoen var kjempeskuffende etter 1-ern. 3 kjempelette brett? Er det alt vi har å leke oss med? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 skulle ønkse dette kom på gamecube Lenke til kommentar
The man! Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 jeg har hatt pontifex2 i et halvt år, så noe nyhet er det ikke. pontifex ruler! Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Dette MÅ jeg ha! Både bridge builder og pontifex har gitt meg mange timer med brobygging... Jeg gleder meg allerede! Lenke til kommentar
kosh Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 ehm..hatt pontiflex 2 i ett halvt år? jaha....P2 kom for 1mnd sida ca. Kjøpte både Pontiflex og Pontiflex 2. Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Jaha, et avansert bridgebuilder, ikke akkurat noe å tilbringe time etter time med på TG men, sikkert ålreit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå