_moose_ Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 I går slo jeg av pcen min på helt vanelig måte. når jeg skule starte den i dag så vil den ikke starte. den starter ikke i et sekund en gang bare 100% død. jeg har testa strøm kabelen og at alle ledininger sitter der de skal men jeg finner ingen feil. den har ikke vært utsatt for fukt eller noe sån. så det jeg lurer på er hva kan være feilen?? trenger seriøst hjelp her. Lenke til kommentar
sylten Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 ville prøvt å teste med en anen strømforsyng hvis du har mulighet for det da Sylten Lenke til kommentar
_moose_ Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 OK. jeg skal prøve og finne en i morgen. Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Du kan prøve å jumpstarte psuen. Her er en guide på hvordan du gjør det. Hvis strømforsyningen ikke slår seg på da er den nok ødelagt. Edit: binders er genialt til jumpstarting av psu Endret 21. oktober 2006 av AndyBroke Lenke til kommentar
_moose_ Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Nå har jeg prøvd og jump starte den men jeg hadde en vifte koblet til. Viften startet ikke og ikke viften i selve strømforsyningen eller. Konkluksjon strømforsyningen er DØD. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Jeg hadde en PSU som lot seg jumpstarte selv om den var død når den var tilkoblet hovedkortet. Hvorfor? Vet ikke. Men hvis din PSU ikke lar seg jumpstarte, er den definitivt død, ja. Ikke gjør den samme blemma som jeg: Jeg kjøpte en PSU av et dårlig merke (Qtec) med mange flere watt enn jeg har bruk for. Den bråkte mye og gikk i stykker etter få år. Denne gangen kjøpte jeg en Chieftec som er ekstremt stillegående. IKKE prøv å spare penger på kjøp av PSU! De billigste kan faktisk skade hovedkortet ditt da de er unøyaktige (gir feil voltstyrke) og slår seg rett på i stedet for å vente på at utspenningen er stabil. Endret 22. oktober 2006 av Kerrigan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå