Simon88 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Har kjøpt meg en Golf 3 1990 modell, min første bil dette! Gamle eigaren har tatt ut alt som har med lyd å gjere, så eg må jo såklart få inn nokke med litt futt i. Men så er eg jo nesten helt grønn på dette området, eg har funne fram nokke greie, kan dokke der ute seie meg om det passer saman eller ka eg eventuelt bør endre på? Bass og forsterker: Sub og forsterker spiller Spiller Er dette nokke til greie? Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Har den GTO basspacken selv, og er ganske fornøyd. Det er ikke den fineste basslyden på markedet, men holder i massevis! Spillern og forsterkeren er det ikke noe hokus pokus å koble sammen. Lenke til kommentar
Simon88 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Dunker den bra? Kan du vere litt meir spesifik? No har eg heller begynt å sjå på denne pakken: Pakken og den same spilleren... Eg kjem til å bruke anlegget til og frå skulen. Og småkjøring hit og dit. Ønskjer ikkje bruke så mykje meir enn 4000 kr på anlegget. Så dette blir vell eit ok anlegg? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Spilleren er i hvertfall knall til den prisen! Er du ute etter god lyd, eller mye lyd? Lenke til kommentar
Simon88 Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Ja, eg har fått inntrykk av det:) Så den er i "full stand" til å drive det anlegget der? Er jo ikkje akkurat det kraftigaste då... Eg er ute etter MYE lyd, på samme tid ønskjer eg jo god lyd. Men er hovudsakleg ute etter dunking og høg musikk Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 men du sa han hdde tatrt ut alt med lyd? skal du kun ha bass? hva med mellomtone og diskant? Lenke til kommentar
Simon88 Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 sjå på pakken eg linka ovanfor! Det er den eg vurdere, og så den Pioneer spilleren... Forrige eigar har tatt ut alt av lyd ja, men han gidde meg 2 stk JBL høgtalara, 150 W, men den eine va nokke gale med vistnok. Så dette er mest sannsynlig ikkje brukbart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå