donkeykong89 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har lett og lett på internett! Spurt forskjellige expert butikker! Men de sier de ikke har den i sølv! Så er det noen som vet hvor jeg får kjøpt den mp3 spilleren i sølv? Alle steder jeg har vært innom selger den i hvit, svart eller rosa. Men ingen selger den i SØLV! Kanskje det er noen smartinger der ute som vet hvor jeg får tak i den? Jeg vil ihvertfall ikke bestille den fra utlandet som f.eks pixmania ol. Da må jeg betale toll og da blir spilleren dyr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har lett og lett på internett! Spurt forskjellige expert butikker! Men de sier de ikke har den i sølv! Så er det noen som vet hvor jeg får kjøpt den mp3 spilleren i sølv? Alle steder jeg har vært innom selger den i hvit, svart eller rosa. Men ingen selger den i SØLV! Kanskje det er noen smartinger der ute som vet hvor jeg får tak i den? Jeg vil ihvertfall ikke bestille den fra utlandet som f.eks pixmania ol. Da må jeg betale toll og da blir spilleren dyr 7120295[/snapback] spilleren blir billigere om du bestikller i utlandet vanligvis så med toll går det nok opp i opp. ellers har du alltids hobbymaling ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå