Wolfman83 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Tenker muligens å kjøpe meg et kabinett som har plass til 2 strømforsyninger. Tenker i såfall å sette inn en på 300w og en på 530w. Har lest en del rundt og funnet at man kan kutte enkelte kabler (eller noe i den duren?) for å få de til å starte med samme POWER-knapp. Tror dette vil være det siste alternativet i mitt tilfelle.. Hørte imidlertid om en fyr som sa han hadde et Coolmaster Stacker kabinett hvor det var INKLUDERT KABLER for å koble PSUene sammen. Lurer på om noen kan bekrefte dette, og i såfall hvor slike kabler selges? Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Tenker muligens å kjøpe meg et kabinett som har plass til 2 strømforsyninger.Tenker i såfall å sette inn en på 300w og en på 530w. Har lest en del rundt og funnet at man kan kutte enkelte kabler (eller noe i den duren?) for å få de til å starte med samme POWER-knapp. Tror dette vil være det siste alternativet i mitt tilfelle.. Hørte imidlertid om en fyr som sa han hadde et Coolmaster Stacker kabinett hvor det var INKLUDERT KABLER for å koble PSUene sammen. Lurer på om noen kan bekrefte dette, og i såfall hvor slike kabler selges? 7120241[/snapback] Det kommer med en "spleis" for å koble inn i systemet slik at begge PSU'er starter sammtidig. Hardware fikk i hvertfall en slik med da de testet kabinettet. Lenke til kommentar
smy Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 plass til 2 psu ja folger med kablefor dualboot de også Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Fulgte med en overgangskabel med mitt kabinett også. Problemet er at kabelen er 20pins, og mange strømforsyninger i dag er 24pins. Så man må muligens trikse lit..... F.eks. kjøpe to strømforsyninger med 20pins, og bruke en 20 -> 24pins overgang til hovedkortet. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jepp alt som er på bildet over inkl nevnte kabel er med . Lenke til kommentar
Cinemarillion Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jepp. Det stemmer. Jeg har stacker med to PSU. Funker bra. Har kobla sammen de første 20, og så er det en firer ekstra til HK som bare får strøm fra den ene PSUen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hvis det ikke var bekreftet nok tidligere: jepp det følger med den kabelen Lenke til kommentar
Wolfman83 Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Hvis det ikke var bekreftet nok tidligere: jepp det følger med den kabelen 7131049[/snapback] jepp det er bekreftet noen ganger nå hadde jeg bare vist hvordan jeg stenker posten Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Bare be en mod stenge den,feks trykk rapporter og skriv en beskjed der . Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Tråd stenges etter trådstarters eget ønske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg