Gå til innhold

Coolermaster Stacker: kan noen bekrefte dette?

Anbefalte innlegg

Tenker muligens å kjøpe meg et kabinett som har plass til 2 strømforsyninger.

Tenker i såfall å sette inn en på 300w og en på 530w.

Har lest en del rundt og funnet at man kan kutte enkelte kabler (eller noe i den duren?) for å få de til å starte med samme POWER-knapp. Tror dette vil være det siste alternativet i mitt tilfelle..

Hørte imidlertid om en fyr som sa han hadde et Coolmaster Stacker kabinett hvor det var INKLUDERT KABLER for å koble PSUene sammen. Lurer på om noen kan bekrefte dette, og i såfall hvor slike kabler selges?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenker muligens å kjøpe meg et kabinett som har plass til 2 strømforsyninger.

Tenker i såfall å sette inn en på 300w og en på 530w.

Har lest en del rundt og funnet at man kan kutte enkelte kabler (eller noe i den duren?) for å få de til å starte med samme POWER-knapp. Tror dette vil være det siste alternativet i mitt tilfelle..

Hørte imidlertid om en fyr som sa han hadde et Coolmaster Stacker kabinett hvor det var INKLUDERT KABLER for å koble PSUene sammen. Lurer på om noen kan bekrefte dette, og i såfall hvor slike kabler selges?

7120241[/snapback]

Det kommer med en "spleis" for å koble inn i systemet slik at begge PSU'er starter sammtidig.

bundle.jpg

Hardware fikk i hvertfall en slik med da de testet kabinettet. :)

Lenke til kommentar

Fulgte med en overgangskabel med mitt kabinett også. Problemet er at kabelen er 20pins, og mange strømforsyninger i dag er 24pins. Så man må muligens trikse lit..... F.eks. kjøpe to strømforsyninger med 20pins, og bruke en 20 -> 24pins overgang til hovedkortet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...