akristina92 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hei! Jeg tenkte jeg skulle spille litt Gothic 3 nå, men til min store forskrekkelse fungerte ikke savegamen! Den stoppet bare på, tja, det første varant-bildet (cirka 30%). Jeg mistenker at dette kan være på grunn av at jeg restartet (en brå restart ved hjelp av restart-knappen på PC-en). Det er i alle fall ikke spillet det går fint å starte en ny "game". Noen som har en løsning til meg? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) jepp den ble nokk slettet når du restarta pcn.. :/ har mye problemer med dette spillet selv.. Leif.... Endret 21. oktober 2006 av gas Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 jepp den ble nokk slettet når du restarta pcn.. :/ har mye problemer med dette spillet selv.. Leif.... 7120253[/snapback] Slettet ble den ikke, ettersom jeg har skjekka savegame-mappa. Jeg lagra jo før jeg restartet, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hos meg ble det noe rart med savene slik at spillet ikke kunne loade dem. En reinstall fikset det, så de var heldigvis ikke corrupted. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Faen. Har prøvd å re-installere, men det vil fremdeles ikke fungere. Ikke fanden om jeg starter på nytt nå -- for andre gang. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Tror det var beskrevet en fiks for dette i tråden "Jeg sitter fast i Gothic 3"-tråden! eller Gothic III release-dato endelig fastslått?. Sitter på jobb, så jeg har ikke tid til å finne det frem. Lykke til! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Er du lur så saver du på forskjellige filer og ikke bare 1. Selv bruker jeg ca 10 forskjellige som går på rundgang, bruker dem ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå